Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoe zegt men dat ? Perfect ! Puur vakmanschap, geen zottigheid, gewoon een bangelijk knap model en voorzien van een supermooie, strakke camo, chippings niet teveel, juist mot erop !
prachtig werk meer kan ik er niet van zegen en ik hier maar prutsen als leek maar ik kom achter hoor .
zo zie je waar het allemaal goed voor is met mensen als jullie op het form zeer leerzaam .
met personen als u andr'e.
gr soetkin
Ja mannen ik ben nu echt aan het dit is toch een beetje te veel eer!!!!
Er lopen hier op het forum toch nog verschillende rond waar ik nog veel van kan leren.
Thanks mark, bij deze nog een fotootje maar helaas is bij het nemen van de foto de linker steun van het spatbord los gekomen.
Maar een beetje secondelijm zal wel wonderen doen
Andre, meer of een prachtbeest, die Russische 'dingen' hebben toch altijd iets speciaals he..
Heel subtiel geschilderd, zal zeker en vast een trekker worden.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.