Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Bangelijk André, in tegenstelling tot Rik ben ik dan wel weer enorm gecharmeerd door de zanderige band achterop. De bandentekening komt er zo goed uit en dat maakt het model net dat tikkeltje meer af. Ik ga er zelf vanuit dat die band er misschien vuil op gehangen is, en dan kan je gerust dit contrast hebben.
Inderdaad rik het is geen reservewiel maar wat is te veel en wat is te weinig?
Ik zelf heb altijd problemen met deze macro foto's........bekijk nu de foto's van de zijkant van de hull toen ik die voor het eerst zag had ik meteen het gedacht dat de chipping te overdreven was. Maar het bewijs telkens weer dat de foto's soms toch een verkeerd beeld geven en het in het echt soms toch mee valt.
Thanks Guy, het gaat inderdaad over een gebruikt exemplaar dus mag hij wel een beetje hebben
Lap, daar gaan we weer. Foto's posten van een echte en dan doen of het modelbouw is...
Schitterend gedaan André. Ik kan echt uren genieten van jullie werken.
Zoveel detail, niet normaal soms, maar wel prachtig
Kijk weer al uit naar het vervolg...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.