Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Want anders ben je je kleuren over minder dan 5 jaar al voor meer dan de helft verloren. Wel eerst nog een extra velletje afdrukken om op te proberen, kwestie van zeker te weten dat je inkt niet uitvloeit hé.
Mooi hoor, ik zie dat je er erg veel tijd en energie in stopt. Daarom zou ik voorstellen dat je je werkstukje "schildert" met G7(8?) dat kleurloze ding dat het papier beenhard en de inkt beschermt tegen UV-licht. Want anders ben je je kleuren over minder dan 5 jaar al voor meer dan de helft verloren. Wel eerst nog een extra velletje afdrukken om op te proberen, kwestie van zeker te weten dat je inkt niet uitvloeit hé.
wim500
Leuk zo'n projectje tussendoor Fred.
Het is gewoon een volwaardig project waar je langer mee bezig bent dan je denkt.
Heel interessant om te volgen.
Ik blijf met bewondering volgen.
Eigenlijk is het toch fantastisch wat je met een beetje papier kunt bekomen zo, vind je niet?
tis gelijk nen echte fret volgens mij ben je een cursus aan het volgen bij yamaha om een moterzaak te beginnen. en dit moet wel het laatste proefwerkje zijn om te slagen
Ik hoop dat je de laatste versie (05/04/2010) van hun PDF files hebt binnengehaald, want volgens de website was er iets mis met de vorige.
Ik heb ook al een papieren F1 wagen proberen te bouwen, maar mijn geduld liet mij in de steek...Suk6
Ik hoop dat je de laatste versie (05/04/2010) van hun PDF files hebt binnengehaald, want volgens de website was er iets mis met de vorige.
Ik heb ook al een papieren F1 wagen proberen te bouwen, maar mijn geduld liet mij in de steek...Suk6
Ik ben gek van F1 auto's.... heb jij misschien nog de tekeningen of link voor mij?
Fred
Hier kan je al wat oudere modellen downloaden: http://www.ne.jp/asahi/paper-m/yasu/2art_w/e_f1_list_1.htm
Ik weet zeker dat je via Google nog een heleboel leuks kan vinden.