Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb deze destijds ook gemaakt. Wel niet zo mooi als jij laat zien.
Wat ik wel gedaan heb is de buizen van het frame verstevigd met metaaldraad en lasdraad van 1 mm. De kleine buisje die je daar ook voor gebruikt geven den een mooie stevigheid. Misschien heb je hier ook wat aan.![]()
de man kan er tog nog altijt met lachen .
het is zeker nog een hele uitdaging fred om hem helemaal klaar te krijgen maar wel een prcht stuk als hij klaar is.
je zou eens moeten zien of je hem in de kielklem van een boot kunt zetten werkt mischien net iets gemakkelijker en dan heb je 2 handen vrij om te lijmen. of anders vraag je gewoon aan je pa of hij iets maakt die wil dat zeker doen en is ook weral blij dat hij zijn zoon heeft kunnen helpen![]()
Oppassen voor de vingertjes hé
Mooie werkruimte heb je daar, ik moet alles aan de eettafel doen.
PS: nog een tip ; voor het uitsnijden van de kleinste onderdeeltjes, is zelfs een nr11 scalpel nog net iets te lomp, maar in de betere hobbywinkel (lees : winkel waar de dames gaan voor hun hobbyspulletjes) hebben ze "zwenkmesjes" (ik weet evenwel niet of dit de echte naam is), dit zijn superkleine zwenkbare mesjes (zwenkel zoals de wielen van een winkelwagentje), het is zo goed als onmogelijk om deze mesjes een rechte lijn te snijden, maar voor het superkleine werk zijn ze perfekt.
Oppassen voor de vingertjes hé
Mooie werkruimte heb je daar, ik moet alles aan de eettafel doen.
PS: nog een tip ; voor het uitsnijden van de kleinste onderdeeltjes, is zelfs een nr11 scalpel nog net iets te lomp, maar in de betere hobbywinkel (lees : winkel waar de dames gaan voor hun hobbyspulletjes) hebben ze "zwenkmesjes" (ik weet evenwel niet of dit de echte naam is), dit zijn superkleine zwenkbare mesjes (zwenkel zoals de wielen van een winkelwagentje), het is zo goed als onmogelijk om deze mesjes een rechte lijn te snijden, maar voor het superkleine werk zijn ze perfekt.