Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heel vriendelijk maar denk dat ik die KIT ook wel liggen heb.Erwin,
Voor een Belgische Seaking op 1/72 gebruik je best de Seaking HAS.6/AEW, doos Nr 04450 van Revell.
Indien nodig kan ik je wel het artikel van kit IPMS bezorgen om deze Seaking op 1/72 te maken.
Dank u en bedankt voor de interesse.goed bezig , knap om te volgen
Dank u voor de interesse.Mooie kit en staat ook op mijn verlanglijstje ooit.
De 3d cockpit van quinta zijn fantastisch, moesten alleen niet zo duur zijn....
Ga je volgen en succes met deze Belg
Grtz Ed
Ik denk het ook wel, daarom ook de keuze om een 3D cockpitset te gebruiken.Komt wel mooit uit in dit model vermoed ik, mooie grote cockpitramen dus er zal veel te zien zijn als alles dicht zit.
Ik heb de set voor de HAS.5 aangeschaft. QD48430. Deze leek mij het beste om de Mk.48 cockpit te benaderen al zullen er wel verschillen zijn. Weet ook dat er een small version van deze 3D set bestaat die goedkoper is en enkel de cockpit betreft.Welk een quinta set heb je juist gekocht voor deze?
Bedankt voor de how to over de nodige aanpassingen
Ik snap u volledig hoor Erwin. Maar oorspronkelijk is dit een Airfix kit die enkel de Britse HAS. en HU. Sea kings bevat. De basis is er, en van hieruit kan je dan andere versies maken mits enkele update sets. HMH gebruikt de Airfix kit als basis in zijn eigen kit, samen met het boek (trouwens apart verkrijgbaar) en enkele update sets. Natuurlijk kan het altijd beter maar uiteindelijk ligt het aan de bouwer zelf in hoeverre hij of zij wil gaan.Dit vind ik spijtig. Dan betaal je veel geld voor een kit dat in principe toch minstens een beetje accuraat zou moeten zijn voor de versies die ze presenteren en dan krijg je nog al dat werk te doen.
Wie het speciale boek niet heeft, hangt er aan voor de moeite.
Dank u.cfr #17 en #18. Het verloop van de bouw en de bijgevoegde foto's geven een mooi overzicht van de gemaakte vorderingen. Mooie en leerrijke updates. Top .
Dank u Edwin.Super mooi werk!
Dank u Pascal. Ik begin hier stillaan gek te worden, als ik denk dat het ene detail gedaan is heb ik weer een nieuw detail op het oog...........Ik bewonder steeds het maken van die details weer.
Dank u.Ziet er al netjes uit.
Veel plezier.