Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dank u Erwin. Veel is nog niet samen gelijmd. Alles wat je ziet staat bijna allemaal los van elkaar. Dus schilderen gaat geen probleem zijn hoor.Mooie vorderingen. Ik zie je meer en meer aanbrengen maar ga je dan nog kunnen schilderen?
Dank u. Zoals de naam al zelf aangeeft, alu folie met een zelfklevende achterzijde. Word vaak gebruikt door dakwerkers en is in iedere bouwmarkt verkrijgbaar. Ik heb me ooit zo eens een voorraad aangeschaft. Het kleine rolletje heeft een dunnere folie ten opzichte van de grote rollen.Resultaat ziet er goed uit.
Je spreekt daar van zelfklevende aluminium folie. Hoe ziet dit er uit en waar haal je dat ?
Dank u Pascal.Wederom mooie details.
Dank u. Inderdaad, al dat mooi's zal hier en daar wel te zien zijn.wauw wat een oog voor details
ik veronderstel dat je elk luik dat open kan, open zal zetten. Zodat het niet verborgen blijft
Waar vind je deze figuurtjes in 1/48 ?
Dank u Luc voor uw waardering. Maar in mijn hoofd heb ik altijd zoiets dat dit nog beter kan. Het is misschien een autistisch trekje van mij, maar ik stel mijn werk altijd op een lage plaats, ik wil beter kunnen doen en soms is dat teveel van het goede nietwaar.Bevredigend?
Prachtig gewoon, ja
Grtz.
Luc