Hoi Dirk,
Ik ben al een tijdje van op afstand jouw projekt aan het volgen en ik moet zeggen dat dit een zeer presentabel model zal gaan worden.
Droop
Bedankt voor het compliment hoor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoi Dirk,
Ik ben al een tijdje van op afstand jouw projekt aan het volgen en ik moet zeggen dat dit een zeer presentabel model zal gaan worden.
Droop
Pantani, nu zul je mij toch even op weg moeten helpen. Is de Bounty van plastic?
Als dat zo is. Dan zou dat een goed idee zijn. Je hebt dan al een schip staan, en kun je veel dingen daarvan afleiden.
Ik heb de Victory gebouwd en een hele handleiding op word staan, kan ik naar je toe zenden als je wilt.
Is een compleet bouwverslag.
admiraalship de natte droom van elke hout modelbouwer
Hier zou je eens over na mogen denken of dat wel verstandig is. Dit omdat ik denk te zien dat het kleine raapjes zijn. Die kleine raampjes vangen gemakkelijk stof straks. Daardoor word het ruitje snel mat, schoonmaken is niet gemakkelijk daar in die kleine dingen. Ik heb het een keer gedaan bij een statisch schip. Daarna nooit meer. De houtdikte is een beetje te dik om er later bij het afstoffen gemakkelijk bij te kunnen. Gebruik je nu een heel dunne houtsoort bijvoorbeeld een halve mm dan kan dat wel.Hier zal ik straks aan beginnen, het stuurhuis van de Vespucci, zal voorzien zijn van plastic vensters en dergelijke, hier ga ik wel een beetje tijd aan besteden.