mooi toch hoe een schip tot leven komt eens er touwen aan bevestigt zijn
Dat is inderdaad een feit, de verandering qua uitzicht is inderdaad groot, het is gewoon prachtig om het te zien veranderen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
mooi toch hoe een schip tot leven komt eens er touwen aan bevestigt zijn
Nog iets vergeten Pantani,
Zenmuziek, zen zen zen.....
tot je in een roes komt en dan automatische piloot lijntje per lijntje
Dagen heb ik ook dit euvel moeten op die manier overbruggen.
Waarom bouwen wij zulke verschrikkelijke boten, met al dat werk Hé
Groetjes
Ward
Ja dit zou inderdaad wel mogen, in een soort trance geraken om door te doen, ik denk zo als ik 1 want per dag kan doen ben ik zeer tevreden, het zijn er trouwens 6 die ik moet doen.
En waarom we deze boten bouwen, ik denk dat het gewoon pracht van schepen zijn die we bouwen, als het klaar is dan ben je toch tevreden he.
Ik ben er bijna, en dan op naar de volgende, of onmiddellijk hierna de H.M.S. Bounty waar ik al aan bezig ben, of eerst terug een vliegtuigje om er eens van tussen te zijn.
Hey Dirk,
Ik heb al een paar keer gezien dat ze hier een plankje voor gebruiken met nagels erop. Zodat de touwtjes mooi strak staan.
Ja, heel goed, maar mss. wat muggesiften, maar eigenlijk kan ik het niet beter.
Op de derde want staan je twee lussen van je knoop iets uit elkaar. Bij de mastworp is het de eigenschap van die knoop.
Nu moest je er nog eens opletten dat die twee lussen aan de binnenkant staan van het schip...;dan zie je alleen de kruising van de knoop aan buitenzijde. Wat in mijn ogen iets beter zal tonen.