Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
In totaal zitten er een 3-tal laagjes verf op en ik dacht 6 of 7 lagen blanke lak. Deze laatste dienen dan om te polijsten. Gezien je telkens een fractie van de toplaag afschuurt, is het essentieel om een "dikke laag" te hebben, de verschillende lagen blanke lak dus, om zo niet je basislagen verf te beschadigen.Als ik je zo bezig hoor is het de bedoeling dat de verf er nooit
meer af komt.
Of is er een reden waar on je zoveel lagen er op zet.
Als leek vind ik dit toch wat veel!
In totaal zitten er een 3-tal laagjes verf op en ik dacht 6 of 7 lagen blanke lak. Deze laatste dienen dan om te polijsten. Gezien je telkens een fractie van de toplaag afschuurt, is het essentieel om een "dikke laag" te hebben, de verschillende lagen blanke lak dus, om zo niet je basislagen verf te beschadigen.
Snappie?
Dat BMF-gedoe is best wel priegelen. Je moet het zeker niet doen wanneer je onder druk staat (zenuwen, tijd, ....) want dan loopt het zeker verkeerd af.
pinkers zijn toch niet zilverkleurig?????
Het glas niet, maar bij oude auto's zaten deze soms nog op een chrome stukje, zoals bij de kever...
Ik weet wel niet of dit bij deze Austin zo was/is???
Grtz,
Beyond