De verdere voorgang van de cabine.
Het linker deurtje, uit de spreu gehaald en passend gevijld, in tegenstelling tot de rechter deur, waar ik alleen de bramen hoefde te verwijderen en hij al paste.
Om de linker deur draaibaar te maken, het ik weer de staf van 0,45 gepakt en nu de buis van buiten, 0,8 en binnen 0,6. Dit geeft vrij veel speling op de deur, maar weegt denk ik niet op tegen het feit dat de passing ook nog redelijk is. Hiervoor een stuk staf gebogen in het rond en deze gefixeerd. De andere kant los gehouden
In eerste instantie wilde ik het scharnier uit zicht houden, nu kon het deurtje echter niet verder open, dan een hoek van 90 graden.
56, 48,
Het linker deurtje, uit de spreu gehaald en passend gevijld, in tegenstelling tot de rechter deur, waar ik alleen de bramen hoefde te verwijderen en hij al paste.
Om de linker deur draaibaar te maken, het ik weer de staf van 0,45 gepakt en nu de buis van buiten, 0,8 en binnen 0,6. Dit geeft vrij veel speling op de deur, maar weegt denk ik niet op tegen het feit dat de passing ook nog redelijk is. Hiervoor een stuk staf gebogen in het rond en deze gefixeerd. De andere kant los gehouden
In eerste instantie wilde ik het scharnier uit zicht houden, nu kon het deurtje echter niet verder open, dan een hoek van 90 graden.
56, 48,