Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee, is zeker niet taai achtig. En eerst dacht ik zelf dat ik een te dikke laag gelegd had. Maar toen jullie begonnen van die condens, ja die plaats waar hij stond te drogen was nogal vochtig met dat weer. Normaal staat de romp steeds in mn hokje waar ik werk ook om te drogen. Deze keer had ik hem na het schuren reeds op de tafel gezet waar ik hem spuit vlak bij het venster en de deur (die altijd op een kier staat). Waarschijnlijk zal daardoor die condens er op gekomen zijn. Zal hem vandaag terug opschuren en plamuren maar hem terug laten drogen in mn werkhokje (waar het wel droog is) tot Zaterdag. Normaal zou hij dan mooi droog moeten zijn.Dus is het misschien ook taaiachtig?
Dat zal ik idd veranderen. Was voort gegaan op mijn bouwplan en een ander model van de America, maar blijkbaar zijn die beiden niet correct.Ik sta Dirk hier echt bij hoor. De planken moet je wel verdelen. Als je schip idd 56 mtr lang is moet je uitgaan van 9 mtr lengte aan dekplank.
Dan als verspringen per drie.
Die spanten heb ik al gemaakt en zijn idd iets dunner dan een lucifer. En er moeten er blijkbaar meer op dan dat er bij mij opstonden.De spanten zijn idd net iets dunner dan een lucifer bij dit schip. Een geschuurde lucifer zou al goed zijn. En dan moet je even referentie zoeken hoe de spanten gezet zijn.