Nu de Porsche tot een goed einde gekomen is , snel terug aan iets nieuws begonnen voor mij nog altijd een fantastische auto , ik ga deze bouwen met photo edge onderdelen ( moeten vandaag of morgen binnen komen ) en er komen decals bij van Bastos , ik denk dat ze die er niet meer wettelijk mochten bijvoegen , deze versie heeft in Spa gewonnen
Een M3 heeft een 4 cilindermotor van 2300cc en is zo gebouwd dat het tot gemakkelijk een Rally of Race wagen was om te bouwen de motor lag zo goed als overal vrij en had een injectie met guillotine gaskleppen , dat wil zeggen dat de 4 gaskleppen niet kantelde zoals bij een ander systeem maar gewoon naar boven getrokken werden
De carrosserie is een veranderde E-30 body waar het dak achteraan verlengd werd en korter kofferdeksel
Het is een kitje van Beemax ( aoschima ) zeer proper afgewerkt met mooie details en het rare is dat het motordeksel los is maar er zit geen motor in wat ik persoonlijk wel zonde vind
Hier gaan we dus de boxart
het bouwplan zeer eenvoudig maar wel voldoende uitgelegd
een mooie foto in kleur om de plaatsen van decals aan te wijzen
de inhoud van de doos
de decals ik denk dat het wettelijk verboden is om tabaksreclame te maken daarom heb ik de Bastos decals in after market gevonden en besteld
de beglazing
hier het begin alles in de witte primer gezet in afwachting van de witte zero paint
nog een foto van de mooie gedetailleerde onderzijde
en dan nu wachten op mijn levering
Marc