Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja die foto-etch en die gordels dat is altijd een gepruts, maar daar ben je dan al vanaf. Mooi model. Willy.Beste vrienden na weer paar weken van over en weer geloop en werkjes hier en daar en af en toe wat bouwen heb ik toch een paar beelden kunnen nemen
Om te beginnen de achteraf gekochte P.E. is wel van het betere werk alle onderdeeltjes zitten gewoon in hun blaadje maar de deeltjes zitten al op voorhand los gesneden en kleven op een stevige kleeffolie , je hoeft alleen ze van de folie te prutsen
dat waren de bumperhaken die moesten geplooid worden en dan gekleefd
De onderzijde deels klaar gemaakt , alleen zonde dat er ( nog eens ) geen motor in zit
decals verder gekleefd
de bediening van de hydraulische handrem dit is de kooi waar handrem hendel in komt , een hydraulische handrem is niet de gewone handrem die we allemaal kennen van in onze auto , deze word bedient door twee bowdenkabels naar de achterwielen
Hier in dit geval staan er twee kleine rempompjes achter de hendel die dan met twee remleidingen in verbindingen staan met de achterremmen om een betere en krachtigere remkracht te hebben
De kooi is het enige wat overblijft van het geheel de hendel was nogal snel stuk dus heb ik iets moeten scratchen
nu ben ik al twee avonden bezig met de veiligheidsriemen serieus gepruts maar het loonde zich wel
riemen op maat geknipt
eerste riemen klaar
zo dat was het weer voor nu
tot een volgende