Ok beste vrienden hier nog een update van de gedane zaken , ben op dit moment zeer rustig aan het bouwen heb nog een paar andere katjes te geselen , o.a. mijne maat krijgt zijne Porsche 928 S niet in gang hij moet iets verkeerd gedaan hebben ondertussen heb ik de benzine pomp al aan de klap gekregen , aar op dit moment heeft de auto geen ontsteking dus dat word zoeken he , daarom dat ik tussendoor wat bouw en dan ben ik nog een vriend aan het helpen met zijn modelbouw maar dat is met alle plezier gedaan
Ok hier gaan we terug bij onze hobby , ik heb ondertussen de ophanging verder in elkaar gestoken
nu volgens het bouwplan moesten de schijfnaven voor en achter een andere kleur hebben waarom dat weet ik u niet , heb wel geweten bij racewagens dat links en rechts een andere kleur of teken had om onderling te verwisselen te vermijden
de onderzijde plus ophanging is nu af tijd om de wielen te monteren
de kas er even op gezet maar heb ondervonden dat de banden toch ietsje te groot zijn , maar ik ga het zo wel laten het is mooi zo
de laagjes vernis zijn fantastisch gelukt ( voor mij )
polijsten ga ik hier nu niet doen ben er zo tevreden over en heb ook schrik om de decals te beschadigen tijdens het polijsten
Marc
Ok hier gaan we terug bij onze hobby , ik heb ondertussen de ophanging verder in elkaar gestoken
nu volgens het bouwplan moesten de schijfnaven voor en achter een andere kleur hebben waarom dat weet ik u niet , heb wel geweten bij racewagens dat links en rechts een andere kleur of teken had om onderling te verwisselen te vermijden
de onderzijde plus ophanging is nu af tijd om de wielen te monteren
de kas er even op gezet maar heb ondervonden dat de banden toch ietsje te groot zijn , maar ik ga het zo wel laten het is mooi zo
de laagjes vernis zijn fantastisch gelukt ( voor mij )
polijsten ga ik hier nu niet doen ben er zo tevreden over en heb ook schrik om de decals te beschadigen tijdens het polijsten
Marc