Hey,
Na wat tijd zijn we eindelijk terug met een update.
Ik weet het, ik ben traag in de bouw, maar er zijn wel dingen tussengekomen ook, vandaar....
Nu, hebben we toch al wat verder gewerkt aan het diorama zelf.
Dat de straatstenen geschilderd zijn dit wisten we al, maar dat de muur en zijn hekwerk ook hun beurt gekregen hebben is uiteraard nieuw. Ook daar hebben getracht om zoveel mogelijk kleurtinten te gebruiken dat het aantrekkelijk maakt om naar te kijken. Hopelijk zijn we daarin geslaagd.
De muur heeft enkel een lichte schaduw al gekregen, maar moet uiteraard nog verder afgewerkt worden met verschillende verweringstoestanden erop. Denk maar aan mosvorming, roestvorming aan het hekwerk enz.... en dan kunnen we deze plaatsen op zijn plaats.
En zoals je zal zien heb ik rekening gehouden met voorgaande commentaren en is het hekwerk voorzien van zijn steunen. Het zal in het echt een steun geweest zijn, maar in model is dit ook een steun, het hekwerk staat echt wel steviger op zijn plaats. Bedankt om mee te kijken.
Uiteraard hebben we ook verder gewerkt aan het voertuig zelf, maar dit zal dan later nog wel verduidelijkt worden in de juiste topic hiervoor. Laat ons zeggen dat we momenteel bezig zijn met iets of wat samen te bouwen...
Voor de fun heb ik toch al de kast er even opgezet om een beeld te krijgen.....
allez, foto's,
en een overzichtje...
Voila se....