Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Thx,... ma als er kleurkes, pré- en post shading, pinwashes en highlights gaan opkomen, dan pas zal het hopelijk super worden.
Nu ben ik nog een hele tijd zoet met de zogezegd 'constructief voorbereidende werkzaamheden'.
WOW, wat een werk Nick, zal straks nog beetje verder lezen, zal een beauty worden hoor, ik krijs stress als ik al die revetten zie, brrrrr.
Maar het zal een ongelooflijke meerwaarde geven aan je Heli Nick, men complimenten, en wat een verslag ook terug, is om vingers van af te likken, ga zo door
op naar de 10000... als ik het zo zie ga je daar nog geraken... Subiet heben ze een nieuwe medische term nodig, muisarm, tenniselleboog en nu misschien rivetteerarm... belooft er wel prachtig uit te zien als ie eenmaal gespoten is..
Awel, als je zo naar die onderzijde kijkt, er zitten verdomd veel rivetten in, maar het eindresultaat, of toch het voorlopig eindresultaat is overdonderend.
Prachtige bouw.
veel succes met deze verbouwingen, maar iets zegt me dat het wel goedkomt. Heb er nog eentje liggen 1/72 waar nog rivetten op moeten komen, mocht je je geroepen voelen...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.