Hey hey forumvrienden. Long time no see... Sedert april 2012 was het voor mij niet meer mogelijk om hier op het forum te komen. Andere forums bleven gewoon toegankelijk. Diverse noodkreten hieromtrent werden wel beantwoord, maar niemand had een pasklare oplossing en/of niemand slaagde er in om mij in eenvoudig Nederlands uit leggen wat er aan de hand was.
Nu, deze week heb ik een nieuwe Laptop aangeschaft en wat blijkt... het Belgische forum bestaat nog en nog beter,... ik kan er weer op.
Joepie.
De voorbije 2 jaar is er natuurlijk verder gewerkt aan 'The Snake of Saale Valley' en zijn er heel wat foto's gemaakt.
Indien er nog interesse is wil ik de 'bouwstrip' gerust verder posten. Maar dan moet er wel eens worden uitgelegd hoe ik hier foto's kan posten.
Vroeger deed ik het via Imageshack, maar deze uploader is niet meer graties ??? Heeft dit forum zijn eigen upload systeem? Zo ja, waar kan ik er uitleg over vinden. Ik vind hier op het forum ook niet onmiddellijk een uitleg over het posten van foto's. Mocht er hierover wel ergens een topic zijn, please show me the way.
Heligroeten,
Nick