Hoofdsponsor

1/7 Bouwstrip: "the Snake of Saale Valley". [wip]

• Onderwerp starter Onderwerp starter Blue Bird
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nick,

De nieuwe lucht inlaten zien er geweldig uit een hele verbetering.

En twee nieuwe recruten ook altijd goed zeker als ze ook nog een veiligheidsbril dragen (sam).

Thx voor de reacties jongens. 'k Ben altijd content te merken dat er in de catacomben van dit forum toch nog wat volk passeert...

geven die nieuwe intake's een betere koeling of hebben deze een andere bedoeling...

Het enige nut dat al het modificatiewerk oplevert is het schaalgetrouw maken van de heli.

Op de echte Cobra's werden de uitwendige intakes vervangen door inwendige, waarschijnlijk omdat de kans dan verkleint dat er iets in terecht komt...

Heligroeten,

Nick

Thx voor de reacties jongens. 'k Ben altijd content te merken dat er in de catacomben van dit forum toch nog wat volk passeert...

Je kan deze topic toch moeilijk de catacomben noemen hé Nick.
Gewoon een lust voor het oog wat hier passeert.
Trouwens, kom je naar de ledendag?
En komt deze beauty weer mee?

Ho, ho, ho.....in de catacombe van het forum staan de "nog" niet afgewerkte modellen.
Aan deze wordt nog steeds ferm gesleuteld dus staat ze in de belangstelling!

De luchthappers heb je erg mooi gemaakt.

Fred

Hoog tijd om hier nog eens wat leven in de 'Snake' te brengen.
Er wordt nog geregeld gebouwd, maar omwille van beroeps- en verhuistoestanden zijn de beschikbare vrije uurtjes wat schaarser geworden en ik bespaar bijgevolg op de tijd die ik steek in het TV-kijken en het aan de PC zitten...

De volgende ledendag staat reeds in mijn agenda. Ik doe er alles aan om er dan weer bij te kunnen zijn... maar eerst verhuizen en een lange hete zomer vliegplezier...

Heligroeten,

Nick

frame337druppelenbinnen.jpg

frame338balsabalkjpg.jpg

frame339balsablokjejpg.jpg

frame341workinprogressj.jpg

Mooi Nick,
ben na een tijdje terug en meteen op zoek gegaan naar je draadje. Nog altijd even boeiend als vroeger.:wow:
Ben uiteindelijk nog niet met pensioen gegaan (VVML) vrijwillige verlenging van de Mil Loopbaan:) .
Heb ondertussen een ganse collectie Märklin materiaal verzameld. Zal eens iets posten bij de elektrische treinen denk ik.
Einde van de maand ga ik naar Göppingen een seminar volgen over onderhoud en herstelling zal proberen hier rond iets te doen.8)

Grts

Johan

Hey hey Johan,

't is fijn om na al die tijd hier nog eens iets van jouw te horen. 'k Had mij al afgevraagd waar je je verborgen hield...
't Doet mij een plezier te lezen dat je je blijkbaar amuseert in je job en nog een tijdje actief blijft om het vaderland te dienen.
'k Wist niet dat je een passie had voor Märklin. Zelf smelt ik daar ook voor, maar RC-helivliegen valt niet te combineren met modeltreinen. Modeltreinen zijn nog duurder en vragen nog meer vrije tijd, dus heb ik destijds gekozen om mij volledig toe te leggen op de hefschroeven en mijn collectie Märklin te verkopen.
Bijgevolg zal ik met de grootste belangstelling hier je modeltreinavonturen volgen.

Heligroeten, en hopelijk zien we mekaar nog eens... in de lucht of bij een modelspoor

Nick

Hey Nick eindelijk nog eens komen piepen ligt het werk stil??
Staking bij the guy's??
Ik heb mijn stukje gemaakt, nu terug uitvissen hoe te posten en dan maak ik eens tijd om het te plaatsen. Eerst eens naar Göppingen opendeurdag bij Märklin 14/15 Sept. Dan op het werk de website klaarstomen voor begin Okt en dan zal het wel weer kalmer worden hoop ik.
Grts en tot binnenkort hier bij de treinen.

Grts

Johan

Hey hey forumvrienden. Long time no see... Sedert april 2012 was het voor mij niet meer mogelijk om hier op het forum te komen. Andere forums bleven gewoon toegankelijk. Diverse noodkreten hieromtrent werden wel beantwoord, maar niemand had een pasklare oplossing en/of niemand slaagde er in om mij in eenvoudig Nederlands uit leggen wat er aan de hand was.
Nu, deze week heb ik een nieuwe Laptop aangeschaft en wat blijkt... het Belgische forum bestaat nog en nog beter,... ik kan er weer op.
Joepie.
De voorbije 2 jaar is er natuurlijk verder gewerkt aan 'The Snake of Saale Valley' en zijn er heel wat foto's gemaakt.
Indien er nog interesse is wil ik de 'bouwstrip' gerust verder posten. Maar dan moet er wel eens worden uitgelegd hoe ik hier foto's kan posten.
Vroeger deed ik het via Imageshack, maar deze uploader is niet meer graties ??? Heeft dit forum zijn eigen upload systeem? Zo ja, waar kan ik er uitleg over vinden. Ik vind hier op het forum ook niet onmiddellijk een uitleg over het posten van foto's. Mocht er hierover wel ergens een topic zijn, please show me the way.

Heligroeten,

Nick

Hey Poppenspeler welcome back :D

Bizar dat niemand je kon helpen oO je had het aan mij moeten vragen hé (ben systeembeheerder IT) ;-)

Je gaat naar Gallery rechts bovenaan, daar kan je een album aanmaken en fotos in stoppen, alleen zorgen dat je fotos niet te groot zijn qua resolutie.
Best is ze converteren naar jpg formaat met een grootte 800x600 ofzo.

En natuurlijk dat we vervolg willen zien :-)

Foto's genomen met een digitale camera zijn over het algemeen zo'n 5 à 6 MB groot (hangt van de instelling op de camera af) en dat geeft over het algemeen op de gallery hier geen problemen. Moest er toch een foto niet ge-upload kunnen worden wegens te groot, verklein ik ze met een simpele Pixresizer naar 75% maar dat moet ik hier zelden doen... op mijn forum daarentegen: altijd.

Welkom terug, Blue Bird.

Persoonlijk upload ik mijn foto's naar Photobucket.com , daar staan ze relatief veilig en kan je ze gemakkelijk tonen op om het even welk forum (ook diegene die dus geen eigen album hebben of toestaan) door naar ze te linken.

Dag Nick, voor het uploaden van foto's... kijk eens in mijn handtekening.
Daar staat een duidelijke beschrijving.
Uiteraard zijn we nog benieuwd naar de vorderingen aan "The Snake", dus laat maar komen.

Mark

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan