'k Weet Swaken, in de plastiek modelbouwerij draait men er zijn hand niet voor om, om een model te molesteren en alles opnieuw te scratchen of onderdelen te vervangen door after market products.
In de RC-vliegerij en zeker bij RC-helibouwers slaat men van dergelijke ingrepen stijl achterover, maar ja die gasten hun modelbouwroots liggen dan ook meestal ergens anders...
De plastiek modelbouwerij, de materialen en technieken die er worden gebruikt blijven mijn inspiratiebron en zijn de ware kunst, al de rest is technologie en techniek die er met de nodige kennis en wat handigheid aan wordt toegevoegd.
Modelbouwers zoals jij inspireren mij dan ook mateloos.
De aandrijving wordt deze keer elektrisch. Ook al was mijn liefde voor benzinemotoren nog zo groot, ik heb die dingen vaarwel gezegd na het voorval met de Alouette.
Nu, een elektro aandrijving is ook niet 100% feilloos, ma de betrouwbaarheid is toch al een pak groter en het geluid die een elektro produceert is heel wat realistischer, om niet te zeggen, precies echt...
@ Dancooper
Om een heli die op een kast staat in de lucht te krijgen moede beginnen met hem er eerst af te halen !
Heligroeten,
Nick