Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nick jongen, daar moet je met meedoen op een of andere statische wedstrijd, als dit af zal zijn wordt dat een winner, wat een prachtdetail dat je erin steekt.
Meer of klassewerk...
Geweldig dit. Een heel grote schaal en je kunt er superveel detail in kwijt. En dan de stripvorm... heel erg origineel!
Met bewondering sta ik hier naar te kijken.
Hoi Nick... weet niet meer hoe laat ik begon, maar heb zojuist het hele verslag (tot hier dan hè) zitten lezen...
10000 klinkers...scratchwerk....extra detailwerk...spuitwerk...herverbouwen....vliegramp verwerken...personeel managen...
...nieuw heli lab bouwen...verslag doen van dit alles....en..en....
werkelijk fantastisch man
Petje af voor je !! ik kijk al rijkhalzend uit naar wanneer de Cobra gereed zal zijn om te gaan vliegen,
maar tot die tijd ga ik met plezier dit bouw avontuur volgen, da's zeker
En ik ben de enige niet, dit verslag is al ruim 53.000 keer bekeken
Werkelijk een huzarenstukje... En hoeveel rivetten zitten er nog bij, want volgens mij zit je al ruim over de 10000? Zie je eigenlijk met je ogen dicht geen rivetjes rondvliegen???
Opnieuw thx voor de lovende comments folks.
Als mijn Snake ooit ne keer compleet af is en goed vliegt zal ik zeker eens deelnemen aan een statische wedstrijd. Maar dan zal er niet veel plaats meer zijn voor de andere modellekes...
De rivettenteller staat idd. op + 10.000 en er moeten er nog enkele in. Soms vliegen die prutsen wel eens rond mijn oren, maar voor de rest is het een therapeutisch gegeven. M.a.w. ik wordt er niet nog zotter van...
De voorbije weken is er goed gebouwd. Tijd dus om de werkzaamheden eventjes stil te leggen en een postingske te maken.
Tot zover mijn op één na laatste posting voor 2014. De komende vakantieweek wordt de romp verder gedetailleerd. Voor we 2014 aan de kapstok hangen krijgen jullie hiervan nog enkele prentjes.
Ja jongen, wat moet een mens daarvan zeggen, driemaal herbeginnen om, eigenlijk, een klein stukje te hermaken, da's meer of een geduldwerkje, maar o zo zen....
Mooi Nick, ik zie dat goed komen. Ik ben benieuwd naar de volgende prentjes.....
Wat een modelbouwer allemaal niet over heeft om zijn/haar model tot in de puntjes af te werken...
En dan nog een pracht van een topic bij te houden
We kijken al uit naar de eindejaarsplaatjes van dit verhaal
3x herbeginnen voor je tevreden bent van je eigen werk, respect voor je door zettingsvermogen is het enige waar ik dan aan denk.
Het ziet er dan ook opnieuw fantastisch uit.
vgr Marc
Thx voor de lovende comments. Dat motiveert om de lat hoog te houden.
Zoals beloofd sluit ik hier mijn modelbouwjaar af met prentjes van de laatste vorderingen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.