Hoofdsponsor

1/7 Bouwstrip: "the Snake of Saale Valley". [wip]

• Onderwerp starter Onderwerp starter Blue Bird
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nick jongen, daar moet je met meedoen op een of andere statische wedstrijd, als dit af zal zijn wordt dat een winner, wat een prachtdetail dat je erin steekt.
Meer of klassewerk... ;)

Door deze strip vorm zou men haast vergeten dat er een Modelbouwer aan het werk is...
Chapeau Blue Bird, zeer knap werk al!

Geweldig dit. Een heel grote schaal en je kunt er superveel detail in kwijt. En dan de stripvorm... heel erg origineel!
Met bewondering sta ik hier naar te kijken.

Hoi Nick... weet niet meer hoe laat ik begon, maar heb zojuist het hele verslag (tot hier dan hè) zitten lezen...

10000 klinkers...scratchwerk....extra detailwerk...spuitwerk...herverbouwen....vliegramp verwerken...personeel managen...
...nieuw heli lab bouwen...verslag doen van dit alles....en..en....
werkelijk fantastisch man bravo3_zpse820462f.gif

Petje af voor je !! ik kijk al rijkhalzend uit naar wanneer de Cobra gereed zal zijn om te gaan vliegen,
maar tot die tijd ga ik met plezier dit bouw avontuur volgen, da's zeker :8
En ik ben de enige niet, dit verslag is al ruim 53.000 keer bekeken :O

nog heel(i) veel bouwplezier :D

cyclisch aangestuurd groetje ;)
Peter

Werkelijk een huzarenstukje... En hoeveel rivetten zitten er nog bij, want volgens mij zit je al ruim over de 10000? Zie je eigenlijk met je ogen dicht geen rivetjes rondvliegen???

@Peter: Fijn je hier nog eens te horen, man.

Opnieuw thx voor de lovende comments folks.
Als mijn Snake ooit ne keer compleet af is en goed vliegt zal ik zeker eens deelnemen aan een statische wedstrijd. Maar dan zal er niet veel plaats meer zijn voor de andere modellekes...
De rivettenteller staat idd. op + 10.000 en er moeten er nog enkele in. Soms vliegen die prutsen wel eens rond mijn oren, maar voor de rest is het een therapeutisch gegeven. M.a.w. ik wordt er niet nog zotter van...

De voorbije weken is er goed gebouwd. Tijd dus om de werkzaamheden eventjes stil te leggen en een postingske te maken.

26-Negatievekwaliteitscontroleplug-JPG_zpsba4d366e.jpg

Frame427-Fouteplug-JPG_zps3182c948.jpg

Frame428-Plugnr3-JPG_zps2fbdadda.jpg

De opdracht van de sergeant is duidelijk mensen, ik zal maar weer aan de slag gaan... tot gauw.

Heligroeten,

Nick

Hey Nick, afgewerkt hebben tegen November 2015 hé want vliegen is toegestaan op de Artevelde Challenge 2015.
Erwin

het is zeer prachtig werk men weet niet wat te zeggen als men dat ziet echt prachtig doe zo voort

De voorbije modelbouwtijd is besteed aan het hervormgeven van de foute podiumplug...

Frame429-Snijdennieuweplug-JPG_zpsb751426d.jpg

Frame430-Fouteencorrecteplug-JPG_zps900673a1.jpg

Frame431-Positioneringnieuweplug-JPG_zpsedf65dfe.jpg

Frame432-Lamineringpodium-JPG_zps02d3a1c7.jpg

Frame433-Hetpodiumislos-JPG_zps5b758819.jpg

Frame434-Opgekuistepodium-JPG_zpsdd1fddff.jpg

Maar ook al ziet de tweede poging er veel beter uit, ik ben er nog niet...

Frame436-Plugnr3-JPG_zps7dfd6c74.jpg

Frame437-Dryfitpodiumnr3-JPG_zps99316406.jpg

8-WorkInProgress-detaillerenpodium-JPG_zps99ecc6f7.jpg

Frame439-WIPOpeningenpakkingsring-JPG_zps0c17bc18.jpg

Frame440-Bevestigdpodium-JPG_zps70610479.jpg

Frame441-Vergetenflankpanelen-JPG_zps3ce58e3a.jpg

Tot zover mijn op één na laatste posting voor 2014. De komende vakantieweek wordt de romp verder gedetailleerd. Voor we 2014 aan de kapstok hangen krijgen jullie hiervan nog enkele prentjes.

Heligroeten,

Nick

Hey,

Ja jongen, wat moet een mens daarvan zeggen, driemaal herbeginnen om, eigenlijk, een klein stukje te hermaken, da's meer of een geduldwerkje, maar o zo zen....:)
Mooi Nick, ik zie dat goed komen. ;) Ik ben benieuwd naar de volgende prentjes..... :) ;)

Wat een modelbouwer allemaal niet over heeft om zijn/haar model tot in de puntjes af te werken...
En dan nog een pracht van een topic bij te houden ;)
We kijken al uit naar de eindejaarsplaatjes van dit verhaal :))

3x herbeginnen voor je tevreden bent van je eigen werk, respect voor je door zettingsvermogen is het enige waar ik dan aan denk.
Het ziet er dan ook opnieuw fantastisch uit.
vgr Marc

Thx voor de lovende comments. Dat motiveert om de lat hoog te houden.
Zoals beloofd sluit ik hier mijn modelbouwjaar af met prentjes van de laatste vorderingen.

Frame442-Zwetenindewinter-JPG_zps9a8e306a.jpg

Frame443-Afteken-JPG_zpsbd3cddc6.jpg

Frame444b-Beplatingonderkant-JPG_zps641da6c9.jpg

Frame445-Opgeplaktebeplating-JPG_zps276e574a.jpg

Frame446a-Invoegtekst-JPG_zpse40667f0.jpg
Frame446b-Detailfotosbeplating-JPG_zps98ee696c.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan