Zo te merken komt er in de RC-heli-afdeling van dit mooie forum opnieuw af en toe wat volk langs. Thx voor de interesse en de comments.
Zoals in het begin van dit draadje te zien is, is de inhoud van de Vario-kit enorm basic. Ik moet dus wel enorm 'out of the box' gaan denken en werken want 'in the box' valt niet veel te beleven. Alle aanpassingen en details moet ik dus wel zelf uitdenken en bouwen.
@ Haddewade - van de druppeltjes die in de fles zijn meegegoten zal je later, als de dummy turbine is ingebouwd, niks meer zien. Enkel het silouet van de turbine zal nog zichtbaar zijn doorheen de omkapseling. Er zijn er die mij gek verklaren omda'k aan zaken die later nauwelijks nog zichtbaar zullen zijn zoveel tijd besteed. Maar dat is een tik die ik heb overgehouden aan vele jaren plastiek modelbouwen en sommige kameraden van IPMS-Gent zijn hiervoor mede verantwoordelijk...
@ Swaken - nog een jaartje geduld, en dan kom ik weer buiten met de build. Natuurlijk ben je altijd welkom om live een oogje te komen werpen op de werkzaamheden.
Tot volgende week mannen, BlueBird gaat nu weer bouwen.