Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
't is alweer vrijdag en er staat een prachtig weekend event op het programma: "De Belgian Air Force Days.
Maar om op te warmen, eerst het wekelijks vervolg van de bouwstrip.
Volgende week vrijdag, het vervolg.
RC-heligroeten,
Het weekend lacht ons weer toe en het wordt er opnieuw eentje om duimen en vingers van af te likken.
Het grootste RC-modelbouw-event ter wereld voor turbine aangedreven schaalvliegtuigen en -helis staat op het programma, zijnde JetPower in Bad Neuenahr-Ahrweiler. Maar voor ik vertrek naar Duitsland krijgen jullie het wekelijks vervolg van de bouwstrip.
Heligroeten en tot volgende vrijdag voor het vervolg.
Jullie krijgen de posting een dagje later dan gepland, maar wegens drukke modelbouwbezigheden was ik er gisteren niet toe gekomen... Jullie kennen het wel... rap nog een uurke op de werkplek kruipen en dan plots vaststellen dat het een krot in de nacht is...
De voorbije week stond op het bouwprogramma de uitlaatgasmenger die in de uitlaat komt.
Ik dacht dat melkflessen gemaakt waren uit een plastic dat niet bepaald geschikt is voor onze verf ?
Het ziet er wel heel goed uit... btw, waren de dame en de mannen niet thuis om te poseren met het onderdeel ?
Na de melk is het deze week de beurt aan een ander drankflesje om gescratched te worden tot dummy turbine onderdeel.
@ Dancooper: vorige week waren er op de foto's geen medewerkers te bespeuren vanwege 'BlueBird-drink'!
Deze week zijn de meeste terug op post.
Nick, jongen, wat ge allemaal weer doet met wat lege drinkflessen is niet te schatten. Prachtige scratch-werken.
We volgen en meestal in stilte. Zeg wanneer je eesn naar de club komt, breng dat een keer mee, kunnen we dan gerust alles onderkwijlen...... :
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.