Buzzy, ij bent bedankt om me telkens dat zetje in de rug te geven !
Mark, komt in orde man, nog en laatste zetje en ik laat ze los !
Sheriff,bedankt man !
Danny, daarvan heb ik geen weet, ik meng en prul tot ik de kleur die ik wil gevonden heb. Omdat ik met een niet zo uitgebreid gamma werk, is dat meestal snel het geval.
Rene, je slaat alweer spijkers met koppen jongen. Kleur wordt beïnvloed door allerlei omstandigheden, in niet geringe mate is dat licht. Warm of koud licht maken al een hemelsbreed verschil. Zo heeft zelfs deze buste aan de noordzijde van mijn hobbyruimte heel andere kleurschakeringen dan aan de zuidzijde. Met tankmodellen is dat niet anders. Tja, een beetje baardgroei, eigenlijk is het een standaard-iets geworden om een smoeltje ervan te voorzien. En wellicht zou het me zelfs punten kosten mocht ik de pretentie hebben ermee op te dagen op een wedstrijdtafel (?). Toch zie ik af van het stoppelbaardje, een fris geschoren bakkes zie je meer veel op foto's van tankbemanningen. En wie weet zou ik m'n werk kunnen verknoeien, ik ga 't niet riskeren...wel nog enkele olievlekken/smeervegen ! Op de jas ! Niet op het bakkes welteverstaan !