Mark, hartelijk bedankt !
Heb het messing pijpje vervangen door hetgene in de kit zat, dit past naadloos in de buste.
Jip, vergrotingen vertekenen zeer zeker, en de ware grootte is nog altijd het leukst om naar te kijken. Er waren echter een paar mensen als ik me niet vergis, die graag vergrotingen zagen, om te kunnen helpen als dat nodig was. Voor mezelf vond ik ze echter ook handig want ze leggen elke onvolmaaktheid vast. die is nadien dan makkelijker op te lossen, met een Optivisor natuurlijk. Niets van dit alles kan ik nog zonder, de ogen zijn echt verslechterd.
René, bedankt voor de titel die ik zeer zeker beter doorgeef aan anderen hier...maar zo'n prachtig penselensetje heb ik niet hoor...ik haal die krengen van mij bij Lucas Creativ in Schoten, en die kosten geen 5 eurootjes per stuk dus ik kan op tijd vervangen.
Bart, dank u !
Swa, met zo'n grote SUPER ben ik erg blij makker !
Peter, bedankt voor de tip, zeer bruikbaar, ook voor anderen. Hij werd me eerder ook aangegeven maar hij is zo belangrijk ! De olie die in de verf zit is op zich wel nodig, maar het gaat vooral om het teveel welk je er op papier makkelijk uit kan trekken. Ik waak erover dat alles wat mat behoort te zijn, ook daadwerkelijk mat blijft, zo'n glanzende wollen trui is een beetje van het goede te veel !
Binnenkort de afgewerkte Tommy, op voetstuk.
Vriendelijke groet van G.