Hoofdsponsor

1/35 BT7 Model 1935 (RUDD). [DONE]

• Onderwerp starter Onderwerp starter GUnit
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Knappe photoshop Ron. Moest toch twee keer kijken voor ik zag dat het idd deze van G was.

Mark

:laugh::laugh:

Ik kon het even niet laten om dit schitterend model even snel door Photoshop heen te jagen, het snelle is te zien aan de grijze vlek boven de koepel daar zit nog een stukje loop van een T34/85.
Maar wel altijd leuk om te doen.

Ik had het ook niet onmiddellijk door :O
Dacht al te zeggen dat dit vast en zeker een referentie foto was die GUnit gebruikt had aangezien de ketting er ook op lag...
Mooi gedaan Ron.

Hey,

Guy, heel knap werk dat je aflevert man, maar we zijn dat gewoon van je. Weer eentje om in de kast te laten pronken. ;)
Ron, indd, een hele knappe fotoshop man, dat indd dat het een echte foto was. ;)

Ron, ik ben zo vrij geweest om ermee uit te pakken op SMF, van Rob Ferreira, met natuurlijk een verwijzing naar de grootmeester van de fotoshop !

Grootmeester? dan doe ik nog wat goeds :laugh:
Nee geen probleem G. je misbruik de PS foto maar waar je wil.

Ik heb genoten van jullie aanwezigheid en commentaar !

Hij staat nu op z'n display en ik beschouw hem als DONE !

24_zps6acf21cb.jpg

En straks terug naar mijn Hetzer (ttz. als ik mijn bestelling Clear thuis heb aangekregen...)

Met vriendelijke groet, Guy.

Een echte beauty G. Perfect uitgelegd en gebouwd.
Op naar de Hetzer.

Mark

Inderdaad een echt mooi beest G. en bedankt voor de uitleg.
Zoals Interceptor zegt, op naar de Hetzer.

Daar kan ik je deels in volgen G. Maar je moet toegeven dat een klein dio toch meer charme heeft, niet ?
Maar zoals je zegt, in dit geval is sober het best.

Mark

Een dio vertelt meer een verhaal maar op een sokkel zoals nu komt het voertuig echt naar voor. Beide opstellingen hebben dus hun voor en nadeel denk ik.

Nog wat reacties binnengelopen : dank u mannen, jullie zijn veel te goed voor ondergetekende !

Nu nog iets anders, eigenlijk wat muggenzifterig maar toch wil ik jullie even meegeven dat ik een hoger display heb aangewend om de BT-7 op te presenteren.

Ik ben content dat ik het veranderd heb.

Dit zijn de absolute eindfoto's en ik zal jullie niet langer opschepen met dit model...

25-10_zps6b33b9ce.jpg

27-9_zps0004e241.jpg

26-10_zps9e4acbf6.jpg

28-7_zps33b4d3f7.jpg

En nu terug naar de Hetzerwerken !

Met een vriendelijke groet en een massale dankbetuiging voor alle bangelijke reacties die ik in dit draadje mocht ontvangen !

Guy.

Wel G, nu ga ik eens een rare vraag stellen zie. Waarom een hogere base ?
Wat was er mis met de vorige ? Mij leek alles toch OK.

Mark

Dit zijn de absolute eindfoto's en ik zal jullie niet langer opschepen met dit model....

Voor zoiets moois mag je me midden in de nacht wakker maken.
Hij komt wel mooi uit op deze display, maar ik sluit mij toch aan bij Interceptor.

Peter

Ha, er was niks mis met de vorige base, maar deze had ik eigenlijk eerder al besteld speciaal voor de BT-7. De lage base werd gewoon gerecupereerd omdat het model met Microscale werd verlijmd, geen schade aan de tank noch aan de sokkel dus. De reden is ook dat de BT-7 achteraan in mijn vitrine terechtkomt, met andere modellen ervoor. Ik ben op sommige vlakken nog steeds een mierenversierder hoor, ik weet het.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan