Hoofdsponsor

1/35 BT7 Model 1935 (RUDD). [DONE]

• Onderwerp starter Onderwerp starter GUnit
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ge weet dat he Mark...

Ik heb momenteel géén update, al ben ik aan mijn BT-7 aan het werken.

Maar ik vond deze intrigerende foto van een wel zeer onalledaagse BT conversie met een soort van raketten, kijk en watertand zoals ik om hierover meer te weten te komen...en dan de hele installatie te gaan scratchen.

BT-7_Heavy_chasis_modification.jpg

Ge weet dat he Mark...

Ik heb momenteel géén update, al ben ik aan mijn BT-7 aan het werken.

Maar ik vond deze intrigerende foto van een wel zeer onalledaagse BT conversie met een soort van raketten, kijk en watertand zoals ik om hierover meer te weten te komen...en dan de hele installatie te gaan scratchen.

http://i112.photobucket.com/albums/n168/guygantic/BT-7_Heavy_chasis_modification.jpg
Ik meen me te herinneren dat ik daar ooit een model van zag, weet niet of het dezelfde is maar het lijkt er sterk op.

Guyke...Ge moet zo bescheiden niet zijn...
Echt niet, je bent volgens mij één van de betere modelbouwers in je genre.
Wat je vooral siert, is je volharding.
Je bent niet tevreden met half werk.
En als je iets verprutst (wat ik betwijfel) begin jij er gewoon opnieuw aan en is het 100 keer beter.

Dus...Niet denken dat we je hier stroop aan de baard smeren, je bent echt wel goed!
Nah!

Oh ja, je BT7 ziet er natuurlijk ook weer bangelijk uit!

Mooie sites van Silenoz. Er bestaat dus effectief een model van de BT5 met raketten, maar op schaal 1/72. Alvast een mooie basis om te scratchen naar 1/35.

@G : je wielen zien er voortreffelijk uit.

Groeten Rik

Zo te zien ,maar het kan een trick of the light zijn, schelen de wielen van kleur t.o.v. de hull door de wheatering.
Dat is iets wat ik ook altijd probeer te benaderen en het geeft een mooi contrast. Het vuilste beneden en hoe hoger je komt op je model hoe properder. Gewoon eens kijken naar vrachtwagens en vooral deze met kipbakken. Daar is het onderstel soms volledig vuil terwijl de zijkanten van de truck proper zijn.
Soms moet men het eigenlijk niet ver zoeken.
PS : Guy moest ge soms konijnen op overschot hebben é, gewoon eens een mailtje sturen en ik kom ze ophalen hoor, ik eet dat graag..... :8;)

Iedereen weer op post met leuke reacties : lovely !

Walesha en Silenoz, bedankt voor de links mbt. dit speciaaltje !

Koekie, ik durf toch af en toe iets te verprutsen hoor, zo ben ik een kei in het vernielen van fijn pe dat ik op m'n model lijmde, meestal zo'n klein tikje en dan ligt het daar he...

Rik, ik zou enkel de bovenbouw erop scratchen hoor, een hele BT-7 daarin zou ik m'n tijd niet kunnen steken. Maar de kleinere schaal is een leuke referentie.

Famo, inderdaad, zo'n vuilopbouw van boven naar onderen zorgt voor realistische contrasten. En voor het overige, gij hebt al konijnen genoeg in uw hoed zitten !

Philipson, bedankt !

By the way mannen, hij is bijna af, ik moet nog enkel de zware ketting die bijgevoegd werd door Tamiya, afwerken. Jullie kunnen dus eindfoto's verwachten met strak display binnen enkele dagen.

Vriendelijke groeten van G.

Voor ik ga werken snel een fotootje ertegenaan gooien, morgen nog wat laatste touch ups en dan eindfoto's met goed licht (allez 't is te hopen...).

13-16.jpg

Bedankt voor het kijken jongens ! G.

Prachtig voertuig man.
Het zijn de details die het hem doen e, zoals die ketting vooraan.
Prachtig man.

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Guy'ke; gewoonweg zot man, wat een kleurenspel heeft dit beestje.

Brrr haal me van mn laptop weg want hier kan je uren jezelf in verliezen. Je gevoel voor kleuren is gewoon fenomenaal!!!

Kan er niets meer aan toevoegen G. Alles is al gezegd.
(Geen fotokes van de echte meer posten hé...:nowink::nowink::laugh:)
Schitterend gewoonweg...

Mark

Prachtig, Guy !

De ketting op zich is al een pareltje, mooie roestschakeringen. Het is een van de mooiste wonderen der natuur, hoe in een klein stukje roest zoveel verschillende tinten kunnen zitten. En jij weet dat superb na te bootsen ! En ik kan daar lang van genieten...

Groeten Rik

Amai, deftige ketting hangt daaraan.. die moet je me twee man oppakken!:laugh:

is een pareltje, ik vind de ketting machtig gedaan, hoewel ik twijfel of ik deze zou durven gebruiken... het enige wat misschien nog kan zijn een paar vuilaflopers op de lagere delen, maar voor de rest... ziet er al schitterend uit,

en nu nog eens de moed verzamelen om zelf zoiets te leren maken (waar je uitgebreid neergeschreven tips echt wel handig gaan zijn...)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan