Hoofdsponsor

1/35 BT7 Model 1935 (RUDD). [DONE]

• Onderwerp starter Onderwerp starter GUnit
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bangelijke ketting op een bangelijk model vervaardigd in een bangelijk korte tijd. Gewoon bangelijk !!!!:ohmy::ohmy::ohmy:

Ik zit hier met mijn mond vol tanden......
Kweet echt niet wat ik hier nog kan op zeggen...???
'k Zal nog wat gaan genieten van je foto ;)

De talrijke reacties geven de nodige kracht om de laatste dingetjes af te ronden. Bijna ben ik er...

Aan de achterlichtjes bijvoorbeeld moet ik nog wat glans aanbrengen, hieronder zie je dat die nog mat zijn.

17-17.jpg

In zwart/wit ziet het er vooraan zo uit :

15-11.jpg

Laatst bewerkt:
G , velen doen aan modelbouw om

- het een leuke hobby is met variatie
- de geschiedenis die er achter steekt van een bepaald model of onderwerp
- hun passie voor het bouwen en schilderen
- het verweren alsof het net deze die echt is

zelf streven velen naar al die punten en bereiken ze meestal goede resultaten
maar weinigen komen met al die punten aan de top
En daar hoor jij zeker bij

knap werk

tom

Tom vriend, ik ben zo content dat ik er weer eentje kan bijschuiven in de kast met tanks, het was geleden van de 38(T) Ausf. G.

Rik, ik deed dit met Photobucket, heel eenvoudig en ik viel van mijn stoel toen ik het resultaat zag.

Nog een zwart wit a$$ end om het af te leren :

18-15.jpg

Morgen meer foto's van de finish indien goed licht.

Mvg. Guy.

Laatst bewerkt:
G. proficiat man het is weer top.
Die zwart/wit geeft er wel een extra toets aan.
Op naar de volgende, wachten vol ongeduld. :)

Hij is af, de foto's konden beter, het daglicht werkte niet mee, maar ik wil nu gewoon verder met de volgende dus ik heb ze toch maar gebruikt.

Hier eentje, de rest hier : http://www.modelbouwen.be/showthread.php?t=9216

23-10.jpg

Met vriendelijke groet en iedereen hartelijk bedankt voor alle reacties die ik weer mocht lezen, de verrijking van dit topic.

GUnit.;)

Laatst bewerkt:
Heb ze daarjuist bekeken, gewoon prachtig en afgewerkt op zo een korte tijd, sta ik gewoon vol bewondering voor.
Groot applaus. ApplausApplausApplaus

Erwin, Frank, over de foto's ben ik zoals gezegd minder te spreken, zo is het stof en het zand tegen de lower hull en het loopwerk minder bruin, wellicht is het dat harde licht van buiten en dan met die sneeuw...

Ik heb het nagezien en viel van m'n stoel toen ik zag dat ik er op 6 januari aan begonnen ben ! Bouwen zonder zorgen is toch veel plezanter hoor !

Zo af en toe goeie brandstof natuurlijk...

blup.jpg

Zo zie je maar weer dat al die toeters en bellen (aftermarked spulletjes) niet nodig zijn om een prachtig model neer te zetten.

Ik wist het wel dat we misleid werden door G :(

abb16.jpg

:laugh:

Laatst bewerkt door een moderator:
Wow Ron, dat heb je onvoorstelbaar knap gedaan, ik herkende hem enkel aan de gaten in de fender (spiegelbeeld). Dit had ik zelf graag gedaan !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan