Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De lijnen worden terug aangebracht met mr surfacer 500 en tamiya tape. Werkt goed en na primen ziet het er dan terug uit als heel dunne opliggende paneellijnen.
De spuitbussen van Tamiya zijn goed maar klein, zou kunnen dat je er twee nodig hebt op zo een groot model.
Als je met een spuitbus werkt niet vergeten dat je begint te spuiten voor het model tot na het einde. Hierdoor gaat redelijk wat verf verloren. Goed schudden tussen 2 beurten is ook erg belangrijk.
Ik heb wel de nodige ervaring met spuitbussen en de tamiya bussen spuiten wel goed. Ik heb er drie gekocht dus zeker voldoende. Maar me de airbrush heb je toch meer controle dus weet het nog niet.
Airbrush. De spuitbus was gemakkelijker geweest. De spuitbusverf droogt te snel voor de airbrush. Spuitbussen decanteren ga ik dus niet meer doen maar weer iets bijgeleerd.
Decanteren beste Michel is zeker goed te doen , maar voor serieuze oppervlakten is toch zoals ge verteld is het riskant
Maar desalniettemin toch goed gelukt
Marc
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.