Hoofdsponsor

1/32 Caudron G.III << Anzanie>>

ERVARING
gevorderd
BOUWWIJZE
zelf nog wat verbeteringen proberen aan te brengen indien mogelijk.
BOUWBUDGET
BOUWSTATUS
Van het begin
COMMENTAREN
Zeker welkom en laat jullie volledig gaan.
Zo te zien weinig silvering te zien aan de decal. Valt dus wel mee. Je kan gerust wachten tot de afwerking van het model met matte vernis.

Ik merk op dat de binnenzijde nog niet volledig geverfd / afgewerkt is maar toch plaats je al decals aan de buitenkant. Waarom?
Zelfde fout als ik soms maak, een beetje hush hush ?

De decal ziet er goed uit maar indien de bovenste rand wat te veel in het zicht zou zijn kan je die misschien bijsnijden met een scalpel.

Ik merk op dat de binnenzijde nog niet volledig geverfd / afgewerkt is maar toch plaats je al decals aan de buitenkant. Waarom?
Zelfde fout als ik soms maak, een beetje hush hush ?
Daar moet de stoel komen Erwin en dan zie daar niets meer van

Zeer indrukwekkende resultaten, ik hou van deze vroege "warbirds".
Ik was denk ik een jaar of 10 toen ik de Biggles pockets begon te lezen (er waren er toen nog geen stripverhalen van, en eerlijk gezegd, ik weet dat deze nu wel bestaan maar ik heb zo nog nergens gezien) en was meteen verkocht aan die antieke vliegmachines... vooral de Sopwith Camel en later de Auster.

Gloss ondergrond is meestal beter voor een decal dan mat of satijn. Ze zitten er mooi op dus niets aan doen.
Mooie vordering zover. Apart dat de onder vleugel zoveel kleiner is dan de bovenste.

Terug
Bovenaan