Voor zo'n reactie was ik al bang Silenoz. Het gebeurde speelt zich niet af op een autosnelweg maar op een domme kasseiweg met grasberm. Er is geen reden om automatisch aan te nemen dat de bovenste bak altijd in de nek van de bestuurder of bijrijder zou terechtkomen, want een put in de baan of in de berm kan zo'n vracht ook doen opspringen en/of kantelen als je er met een wiel inrijdt. Daarom staat de onderste bak schuin, die heeft bewogen ervan uitgaande dat die oorspronkelijk verder naar achter stond, soit een MG 34 in zo'n kleine auto werd soms meegenomen om toch enig verweer te hebben tegen geallieerde jachtvliegtuigen die aasden op alles wat overdag bewoog. Je zou je ook kunnen afvragen wat een Tellermine in zo'n autootje te zoeken heeft, maar ook dat was normaal, net als enkele Panzerfausten om in uiterste nood een tank het hoofd te bieden. Voor ik aan iets begin, zal ik altijd eerst een bak documentatie verzamelen en foto's bestuderen.
Een goed idee van je om een (kapotte ?) fles onder een zetel te leggen. Ga ik zeker doen !