Guy, ik vrees dat ik eens spelbreker ga spelen want zoals je de auto nu opgesteld hebt, zegt het mij niets.
De auto werd beschoten van links voor en, uit eerdere posts weten we dat hij de neiging heeft om rechts voor wat weg te zakken door zijn vering.
Ik snap dat het de bedoeling is dat de toeschouwer een goed zicht krijgt in de auto en dat is natuurlijk iets dat je zeker moet accentueren.
Verder plaats je een stuk kasseiweg boven aan je dio en juist naast de weg ligt er al een diepe put, bijna een ravijn. Lijkt onwaarschijnlijk dat een kasseiweg zomaar op de rand van een diepte ligt. Er zou minstens een stuk verharde aarde moeten naast liggen, de zogenaamde gelijkgrondse berm.
Mijn voorstel: draai de auto eens met de neus naar rechts waarbij hij met zijn rechter voorwiel van de weg hangt.
Op die manier blijf je inzicht in je voertuig houden en kan je een schutter in de rechter bovenhoek plaatsen hetgeen de kogelbanen zou benadrukken. De chauffeur kan nog altijd dood of gewond naast het voertuig liggen en verder kan je het geheel aankleden zoals je wilt.
Dit is natuurlijk mijn visie op wat ik nu zie en het is en blijft natuurlijk jouw dio maar ik wou het toch even meegeven.
Ik zou zeggen, probeer het eens uit en post er een foto van, kan even goed zijn dat mijn idee op niets trekt.