Hoi jongens, wat hier nu gebeurt is wat een forum maakt tot wat het is, in dit geval is dit de ENORME BEREIDHEID om mekaar net dat trapje hoger te tillen, waarvoor opnieuw mijn dank. Roy snijdt bepaald regelmatig een delicate cake aan en dit zou eigenlijk helemaal niet delicaat mogen zijn, want kritiek geven betekent niet iemand de loef afsteken maar integendeel trachten iemand vooruit te helpen. Vandaar dat ik elke op- of aanmerking in ogenschouw neem en zie wat ik er zelf mee aankan. Dit kan betekenen dat ik een bepaald advies niet durf uitvoeren omdat dit meer kwaad dan goed zou kunnen doen, sommige herstellingen heb ik in het verleden belabberd uitgevoerd. Spijt was dan het volgende, en was ik er maar afgebleven dacht ik dan. Vanzelfsprekend heeft dit niets te maken met het in de wind slaan van advies. Soms, en dat geef ik heel eerlijk toe, lijk ik een keikop en blijf ik bij bepaalde overtuigingen als mijn opgeslagen referenties aan mezelf bewijzen dat het ook zus of zo kan. Zo ook in het geval van de positie van het hoofd, al heb ik getracht hier een extra logische twist aan te geven door bijvoorbeeld de helm toe te voegen zoals getoond in de duidelijke referentiefoto. Wat ik wil zeggen is dat wanneer er opbouwende kritiek wordt gegeven, er alsnog extra alarmbellen afgaan die aanzetten tot double of triple checken van de informatiebronnen. En dat is een goede zaak.
Ik wil ook van deze gelegenheid gebruik maken om spitsroede te lopen, want zelf durf ik soms niet zeggen wat ik vind omdat ik in het verleden op zere tenen gestaan heb met het kenbaar maken van mijn standpunten. Dat leidde dan tot het onsportief en ongegrond natrappen waarbij ik me dan weer niet goed voelde, want ik ben graag 'graag gezien'. Vandaag wil ik hier een bladzijde omslaan en stellen dat ik openhartig zal meedelen welke kijk ik heb op de zaken die besproken worden. Ik zeg er in één adem bij dat ik de modelbouwers hier een warm hart toedraag en het beste voor heb met mijn commentaar. Roy heeft gelijk als hij stelt dat het niet mag ophouden bij ooh en aah en amen, want dat leidt behalve spreekwoordelijke gezelligheid bij het haardvuur, tot niets.
Wouter, ik heb inderdaad erg weinig foto's ontdekt van Panzerjäger die hun helm dragen. Aan de andere kant is dit raar want ik denk dat het geluid van een helm tegen het interieur van een tank, rijdende artillerie etc. minder stoort dan het geluid en de pijn van een schedel die half wordt opengespleten wanneer die onzacht in aanraking komt met het interieur ? Maar inderdaad, die jongens droegen steevast hun petje, de deugnieten ! Toevallig heb ik er nog een paar liggen hier en kan ik zien of ik er eentje kan implementeren op welke wijze dan ook. Bedankt voor je insteek opnieuw.
Leysend, ook jij bedankt voor je reactie vriend.
Erwin, het komt uit je hart en dat apprecieer ik erg, blijf maar lekker grof doen als het tot betere resultaten leidt.
Ik wil ook van deze gelegenheid gebruik maken om spitsroede te lopen, want zelf durf ik soms niet zeggen wat ik vind omdat ik in het verleden op zere tenen gestaan heb met het kenbaar maken van mijn standpunten. Dat leidde dan tot het onsportief en ongegrond natrappen waarbij ik me dan weer niet goed voelde, want ik ben graag 'graag gezien'. Vandaag wil ik hier een bladzijde omslaan en stellen dat ik openhartig zal meedelen welke kijk ik heb op de zaken die besproken worden. Ik zeg er in één adem bij dat ik de modelbouwers hier een warm hart toedraag en het beste voor heb met mijn commentaar. Roy heeft gelijk als hij stelt dat het niet mag ophouden bij ooh en aah en amen, want dat leidt behalve spreekwoordelijke gezelligheid bij het haardvuur, tot niets.
Wouter, ik heb inderdaad erg weinig foto's ontdekt van Panzerjäger die hun helm dragen. Aan de andere kant is dit raar want ik denk dat het geluid van een helm tegen het interieur van een tank, rijdende artillerie etc. minder stoort dan het geluid en de pijn van een schedel die half wordt opengespleten wanneer die onzacht in aanraking komt met het interieur ? Maar inderdaad, die jongens droegen steevast hun petje, de deugnieten ! Toevallig heb ik er nog een paar liggen hier en kan ik zien of ik er eentje kan implementeren op welke wijze dan ook. Bedankt voor je insteek opnieuw.
Leysend, ook jij bedankt voor je reactie vriend.
Erwin, het komt uit je hart en dat apprecieer ik erg, blijf maar lekker grof doen als het tot betere resultaten leidt.