Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
@Pascal waar het vooral op neer komt is dat je voldoende (3 dimensioneel) inzicht hebt om in te schatten waar je van de voorgestelde volgorde af moet stappen.@Pascal in feite heb je voor deze kit geen kennis van voertuigen voor nodig, je kunt gewoon de instructies volgen en dan kom je ook tot een mooi resultaat (iets andere volgorde hanteren, zoals bijna altijd met instructies). Iets anders is, dat het onderwerp je moet liggen. Zonder passie voor auto's is deze kit misschien wat veel van het goede.
@Pascal waar het vooral op neer komt is dat je voldoende (3 dimensioneel) inzicht hebt om in te schatten waar je van de voorgestelde volgorde af moet stappen.
Roy, ik ben hier echt aan het genieten man. (Ergens zou ik deze kit ook dolgraag aanschaffen, maar een mens kan niet alles krijgen wat ie wilt hé, ik moet nu eenmaal keuzes maken met een beperkt budget, en voorlopig kies ik voor een bescheiden brouw installatie).Ik vraag me overigens af hoeveel kilo plastic daar ligt.![]()
Ik zie dat je schuifmaat geen Mitutoyo is en ik herinner me van een ander verslag dat je een nieuwe gekocht had omdat je de andere niet vond, ik herinner me echter niet meer welk merk dit is.
Kan je misschien eens de merknaam en de nauwkeurigheid (staat normaal gezien vermeld, hetzij op de achterkant, hetzij op bijgeleverde attesten, meestal op beiden) van dit toestel ?
Wat mij verwonderd , is dat jij zo lyrisch bent over deze kit , ik bedoel daarmee dat ik meestal lees dat Heller kits slechte pasvorm hebben en rare ontwerpen hebben. Blijkbaar geldt dit niet voor deze. Wist trouwens niet dat Heller failliet was….
in ieder geval veel plezier en success met het vervolg van deze
Ik blijf met bewondering volgen Roy, maar ben je misschien Belg aan het worden ? (zie het citaat hierboven...)26. maar de kit faciliteert dit resultaat en dat is fijn.
Die "pyramide", Roy zou mooier kunnen met de Resin printer
Ik lees dat je het draagarmstuk verlijmt hebt. Zal dat later geen probleem geven bij de positionering van de wielen?
28. Volgend te bevestigen onderdeel: draagarmstuk bovenaan voor. Het hoeft niet te scharnieren dus ik lijm het vast.
Eén product springt me meteen te binnen bij deze vereiste specificaties, en het is ook nog eens -tig verschillende kleuren en tinten beschikbaar : nylon panties. Al zal je dan wel moeten een draadframe maken zoals bij echte daken het geval was in die tijd.Het moet uiterst dun zijn, uiterst fijnmazig en liefst ook nog een beetje elastisch.