Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vandaag de kleuren erop gespoten en nu nog iets bedenken van reclame op de zijkant want er waren geen decals voor in de kit, niet dat ik ze dan had gebruikt
Uurtje later
Het velletje dat ter hoogte van het spatbord zit is een restantje maskeervloeistof dat ik morgen met een houten tandenstoker kan verwijderden (moet nieuwe tandenstokers halen )
De donkere kleur is een mix van Tamiya X-4 bleu , nu gaan er mensen denken , lichter gemaakt met met Vallejo witte primer. De lichte kleur blauw is netjes uit een potje van Revell gekomen alles uiteraard Acryl.
Ik vind die Revell Acryl ook zeer prettig te verwerken in de airbrush maar heb geen problemen met het afsluiten waarschijnlijk hou ik net de rand van het potje wat schoner
Ben benieuwd naar het vervolg.Vind dit echt wel een mooie truck.Wat de verf betreft,ik gebruik niets anders dan revell aqua en ben er zeer tevreden over.Potjes sluiten perfect af en ik kan zelfs de verf die verdund is lange tijd bewaren.
Marc S.
Hallo Ron. Dat zijn frisse kleuren die je gebruikt , mooi. Als ik ook eens een suggestie mag maken : tussen beide kleuren een band van een kontrasterend kleur aanbrengen. Willy.
Was bezig met een poging om de eerste slijtage te doen door middel van eerst schuren (links) en dan door middel van de juiste kleur washes aan te brengen tot een resultaat waar ik tevreden mee was (rechts) Vanaf dit punt zouden er nog wat behandelingen plaats moeten vinden op de deur. Helaas werkte dit niet op de grote vlakken van de laadbak daar kwam ik niet aan hetzelfde resultaat helaas.
Dus gaan we weer een andere manier in de strijd werpen om een verweerde en niet door geroeste Fourgonnette neer te zetten.
Twee kleuren groen en zoals Willy al opmerkte nog een kleur tussen deze in en zit te denken om 50/50 mix van beide kleuren te maken.
Vrees dat die 50/50 te weinig zal accentueren, zou eerder opteren voor een diep groen of iets dat contrasteert zoals een bruine band eventueel zelfs hout imitatie.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.