Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Tussenstand van de werkzaamheden en er moet hier en daar nog wat werk aan verricht worden.
Daar deze een versleten en goed gebruikte voertuig moet worden, geen roestbak, is er al wat verouderd. En nog wat aanpassingen gedaan aan de deuren.
De radiator in zijn basiskleuren, is de bedoeling van wat afgebladerd chroom en later hier en daar een roestplekje.
Dashboard is gereed helaas net niet helemaal goed gegaan met de metertjes maar ach als hij op zijn plek zit zie je er niets meer van
De vloer aangepakt met diversen grijs en metaal kleuren en een beetje een meniekleur. Ik heb een kleine versie van de foto erbij geplakt die op mijn monitor de zelfde maat heeft als het onderdeel.
En een foto van carrosserie in de beginfase van het werk wat nog gaat komen
Beste Ron ik wacht nog af , ik kan het me niet goed voorstellen welke richting je uitgaat maar 1 ding is zeker dat het knap gaat worden ben ik zeker van
Marc
Helaas wat ik in gedachte had voor de slijtage pakte niet uit hoe ik het wilde wel jammer maar geen man overboord dus een prima oplossing er voor gevonden,
Dus over naar plan B nog steeds in de trend van een stevig gebruikt karretje. Zit nu nog twee dingen waar ik naar moet kijken, Het dak op de laadruimte wat voor materiaal dat is , op de cabine is het canvas zag ik op een foto. De treeplanken of daar hout op is aangebracht (latten) en moet nog steeds iets bedenken voor op de zijkanten.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.