Bedankt, het wordt nu al moeilijk om op te pakken.
De voorste twee driedubbele flakplatforms moesten nog geplaatst worden.
De linkse is hier al samengesteld en de plek waar de deur komt is al vrijgemaakt in het plastic.
Zelfs de onderkant is keurig afgewerkt.
Om te checken of de PE versie echt beter geproportioneerd was en waar de platforms moesten aansluiten, heb ik beroep gedaan op the Ship's Forum. Tracy voorzag me van een wazig plan dat hij gebruikt had voor het ontwerp van dit stuk van het model, aangezien dit een latere aanpassing is en het niet op de beter beschikbare bouwplannen staat. Ik heb met kleurlijnen aangegeven hoe ik het rudimentaire plan toch heb kunnen gebruiken. Om te beginnen, meten we de breedte van het vliegdek, dat op het plan in paars aangegeven is met de letter D. Vergelijken we dit met het plastic dek C, dan geeft de roze lijn aan dat dit ongeveer 2,2 keer in het plan past. Daardoor weten we dat deze factor ook de andere gezochte afstanden oplevert. Platform B met de rode lijn past het best 2,2 keer in afmeting A in blauw. Ook de afstand wordt op die manier berekend en hieruit blijkt dat WEM het volledig bij het rechte eind heeft.
De opstaande wand zorgt dat de platforms haaks staan, als je een sleuf tot tegen het dek aan zaagt. Hier een dryfit met de romp.
Beide platforms zijn hier verlijmd.
Een uitbreiding van het dek tegenover de vorige CVL maakte het noodzakelijk om de binnenkant daarvan al grijs te schilderen, zodat je het PE niet ziet reflecteren door de perforaties.
De voorste twee driedubbele flakplatforms moesten nog geplaatst worden.
De linkse is hier al samengesteld en de plek waar de deur komt is al vrijgemaakt in het plastic.
Zelfs de onderkant is keurig afgewerkt.
Om te checken of de PE versie echt beter geproportioneerd was en waar de platforms moesten aansluiten, heb ik beroep gedaan op the Ship's Forum. Tracy voorzag me van een wazig plan dat hij gebruikt had voor het ontwerp van dit stuk van het model, aangezien dit een latere aanpassing is en het niet op de beter beschikbare bouwplannen staat. Ik heb met kleurlijnen aangegeven hoe ik het rudimentaire plan toch heb kunnen gebruiken. Om te beginnen, meten we de breedte van het vliegdek, dat op het plan in paars aangegeven is met de letter D. Vergelijken we dit met het plastic dek C, dan geeft de roze lijn aan dat dit ongeveer 2,2 keer in het plan past. Daardoor weten we dat deze factor ook de andere gezochte afstanden oplevert. Platform B met de rode lijn past het best 2,2 keer in afmeting A in blauw. Ook de afstand wordt op die manier berekend en hieruit blijkt dat WEM het volledig bij het rechte eind heeft.
De opstaande wand zorgt dat de platforms haaks staan, als je een sleuf tot tegen het dek aan zaagt. Hier een dryfit met de romp.
Beide platforms zijn hier verlijmd.
Een uitbreiding van het dek tegenover de vorige CVL maakte het noodzakelijk om de binnenkant daarvan al grijs te schilderen, zodat je het PE niet ziet reflecteren door de perforaties.