Goede avond mededingers.Het is een poosje geleden maar hier ben ik dan weer met enkele foto's.
Er zijn aan de fenders buizen geplaatst en op de originele side skirts extra verbredingen.
ziet er goed uit me dunkt,nu nog de koplampen voorzien van hun speciale dekseltje.
Een van de verbredingen op de skirts!!
verder geen woorden nodig hier
lopen netjes over op de buizen
Zo dat is het dan weer he,tot later
Edit:
Ik ben es aan het kijken om alvast de wielen te gaan plaatsen,daarom is het ook nodig deze op voorhand aan te passen gezien de veranderde spoor breedte van de wagen. Dankzij Erik en Dirk ben ik in staat deze wielen te gaan doen.Je ziet in volgende foto's dat ik de opstaande rand van een wiel heb afgezaagt en dan vijlde ik de rim tot aan de spaakjes.Vervolgens komt daar dan de opstaande ring weer netjes op en heb ik vooraan de juiste wielen.Dat wil zeggen achteraan zijn het diepliggende en vooraan veel minder dus he.
Het origineel.
en nu met een versneden model
je ziet nu al een groot verschil he
ja hoor dit gaat goed lukken.Ondertussen is er nog meer aan gevijld en komt de rand netjes tot aan de spaken.
Ik heb eens getest om de openingen te maken die voorzien zijn,deze zijn dicht gemaakt.Dus waarom es niet proberen he,lijkt het alemaal veel echter.
Kwestie om zoveel mogelijk detail te hebben.
Jup dat zit goed dus dat word enkele uren zitten boren zagen en vijlen,gelukkig enkel op de voorwielen zagen,de achter wielen is het enkel uitboren.
Tot de volgende he mensen
Zo we zijn trug met enkele beelden,en ja dat is het dus he,er ging drie millimeter vantussen.
links een origineel en rechts een aangepaste rim.
links uitgeboord naar drie mm diameter
styreen rondje om de rim goede passing te geven in de band
en dit is dan de goede diepte dat het moet hebben he.
nog even het verschil tonen.
Dit is de afstandsbus of spoor vebredings bus die ik er op zette,links helemaal af en rechts nog te boren naar 2 mm diameter.
ietsje beter zicht hier
en dit als resultaat na het verzagen en aan passen.
Tot de volgende update weer