Een goede avond,ik ben tot de ontdekking gekomen dat de raam bepantsering aan de bestuurderszijde niet klopte.
Daarom dus een aanpassing gedaan.Ook de hangende deur is opgelost en kan ik langs de passagierszijde op de zelfde manier toepassen.
Beelden zeggen dus meer dan woorden in dit geval.
Het luikje hier links in beeld was te laag en daarom paste ik het wat aan.ook de omkadering zit er op.
aan de aangrenzing van motorkap en raamlijst een extra plaatje gelijmd zoals het bij de echte ook is.
Zo zie je het wat beter.
ook aan de deurpost een plaatje gezet om later een soort slotje te gaan plaatsen zodat de deur netjes dicht blijft.
tussen de twee scharnier delen in zie je een stukje uitsteken(word later bijgewerkt.Dat bewuste stukje is dus de oplossing voor de hangende deuren.Het houd de deur netjes recht wanneer die open gaat.
En zoals je ziet is het daadwerkelijk ook opgelost.En nu tot volgende oplossing.
Edit:veanderen lichtbaken
Om de realiteit te benaderen zaagde ik de lichtbaken eruit en heb deze compleet aangepast tot volgend resultaat.
Hier gaan we he.
Stukjes van tussen gehaald
aan elkaar gezet
en tweede deel witte achterplaat er ook tegen.
naar mijn idee is dit goed.
En even in dryfit geplaatst,en hieronder het voorbeeld van de echte.
Ik denk dat de realiteit sterk is benaderd hier?? of is het toch nog niet dat?
Edit:
Ik ben ondertussen begonnen aan de bouw van de gepantserde bumper.De originele is er af gehaald.
de nieuwe kreeg al de eerste plaat en werd aangepast naar het originele model.
Al een paar delen verder dus
drie staal plaatjes voor de luchthapper op de motorkap.(werd ook ondertussen vervangen door styreenplaatje)
Met dit als resultaat,je ziet dat ik moeite deed om de snijwondes van de lasbrander nabootste.Ook op de luchthapper plaatjes ga ik dit toepassen,zo lijkt het net echt alsof het werd gesneden met de vlamboog.De happer lijkt wat hoger dan het voorbeeld van de echte maar er komen nog zeer dunne platen op de
motorkap en zo word alles netjes bekleed met styreen.Ik zal echt moeite doen om zo realistisch mogelijk te gaan werken.Zoals je kan zien staan de plaatjes wat naar binnen,is ook zo de bedoeling,kan je zien op de foto die ik zette van de bumper met mustang logo.Ik amuseer me echt bij dit project e ga er volledig voor.
Maar nu ga ik slapen,het was een drukke werkweek,dus tot volgende update he.