Zo het is in orde en de fotos zijn er,het wapen die werd gebruikt was de M134 minigun en werd voor de film alleen met hard ammo wel voorzien,gelukkig werden er meest poppen gebruikt om te filmen of computer beelden voorzien voor deze effecten op personen,Nu effe wat fotomateriaal erom trent.
Mijn versie ervan is niet identiek aan deze maar vrijwel dezelfde als in de film.
Zo heb ik ze gebouwd,enkel de beugel on top werd wel ander gedaan om het monteren te vergemakkelijken.
Zo moest het worden,en dat heb ik dan ook geprobeerd.
Dit gezegt zijnde ga ik verder met update's van de wagen zelf.
Om dat de neus niet correct werd gebouwd deed ik deze opnieuw;daarom deze foto even ter toelichting.
Het aanbrengen van wat binddraad,geeft meteen al een heel andere look.
Ja hoor eindelijk wat kleur he ,was best makkelijk om doen.
de lijnen werden op het laatste nog es wat bij gekleurd omdat ik er een matte laag vernis over moest spuiten,dus dat werd ook gedaan voor het eind spuitwerk.
Lol hier zag je de beginfase van de verfwerken aan de body
Hier al de tombstone onder handen genomen ,maar verre van af.
Toen deze afgewerkt was,begon ik aan het boren van kogel inslag en je ziet het volgende resultaat.
Ik denk dat dit goed zit,boortje van 3mm dikte en zilverkleurige verf deden het goed.
De wagen werd samen gezet en kon verder doen met de kogel inslagen.Al zeg ik het zelf het gelijkt er wel op.
Mijn versie ervan is niet identiek aan deze maar vrijwel dezelfde als in de film.
Zo heb ik ze gebouwd,enkel de beugel on top werd wel ander gedaan om het monteren te vergemakkelijken.
Zo moest het worden,en dat heb ik dan ook geprobeerd.
Dit gezegt zijnde ga ik verder met update's van de wagen zelf.
Om dat de neus niet correct werd gebouwd deed ik deze opnieuw;daarom deze foto even ter toelichting.
Het aanbrengen van wat binddraad,geeft meteen al een heel andere look.
Ja hoor eindelijk wat kleur he ,was best makkelijk om doen.
de lijnen werden op het laatste nog es wat bij gekleurd omdat ik er een matte laag vernis over moest spuiten,dus dat werd ook gedaan voor het eind spuitwerk.
Lol hier zag je de beginfase van de verfwerken aan de body
Hier al de tombstone onder handen genomen ,maar verre van af.
Toen deze afgewerkt was,begon ik aan het boren van kogel inslag en je ziet het volgende resultaat.
Ik denk dat dit goed zit,boortje van 3mm dikte en zilverkleurige verf deden het goed.
De wagen werd samen gezet en kon verder doen met de kogel inslagen.Al zeg ik het zelf het gelijkt er wel op.