Goeiedag allen. Om alles te kunnen posten over deze bouw moet ik eens de laptop starten en de rest van de update foto's ervan overzetten hier op de desktop,anders kan ik niet verder.
Maar goed dat even terzijde,we gaan verder met wat we hebben en jullie zullen zien dat er al word geverfd ook.
Dit waren de enige tools die ik gebruikte om de wapens te bouwen.
de afgewerkte wapens klaar voor montage.
Voor we gaan verven eerst alle rivetten en bouten plaatsen.Dan alles op goede lengte snijden en klaar.
achteraan werden koperen ringen gezet,dat is zogenaamd met een borgpen om snel open te kunnen doen.
Ook hier hetzelfde werk,en ook de aangepaste spiegels er al op.Nu komt een deel al van het verfwerk.
Er werden al darmen aangesloten en geplaatst op de nitro instalatie.Helaas ziet men er later weinig van.
Je zal denken wat een rommeltje,ja zo hoort het gedaan te worden in dit geval.
Ik was enorm tevreden dat de stoelen op goede maat waren en goed fitten,want daar was ik echter niet erg zeker van.
Blijkbaar maakte ik me zorgen om niks,Ook de wielen zie je hier reeds al.
Haha jaja ik weet et het is slordig zo maar het moet echt zo gedaan worden om het de look te geven van de echte
Beschadigde lak die erop zat op de 1/1.
Dat is het zowat momenteel,ik ga nu op zoek naar de overige foto's en deze zullen snel worden geplaatst.