Als ik een model heb waar de verf los komt, dan doe ik het sowieso helemaal opnieuw. Wat als je straks moet gaan afplakken voor raamrubbers of zoiets?
Dan komt de verf toch ook weer los?
Ik heb gezien dat op een ander forum, iedereen alleen maar goeie commentaren geeft maar vreemd genoeg niks van commentaar geeft op de striping.
Daarom begon ik aan mezelf te twijfelen en heb de fotos nog maar eens goed bekeken.
Echter blijf ik bij mijn conclusie dat die wat golven en niet recht zijn aangebracht.
En NEE, dat ligt niet aan de camera. Dat is een excuus die velen gebruiken. Maar dan hebben jullie een andere camera als ik, eentje die fouten toevoegt aan het model..
In je beginpost zeg je dat je er weer een showmodel wil van maken maar als je op fouten gewezen wordt, komen er excuses..
Tja, sorry, nu kom ik misschien hard over maar het is gewoon zo. Als je alleen maar wil dat mensen positieve commentaren geven en door de foutjes heen kijken, dan stop ik wel met reageren.
En ik hoef sowieso eigenlijk niet meer te reageren want op het ander forum heb je al geschreven dat je het zo zal laten..
Succes nog!