De eerste lc steun, ook weer geverfd en geroest in lijn met de roest elders. Nog niet zo mooi als de hmv roest. Belangrijk is de binnenkant mee te nemen want daar kan ik straks niet bij. Het dek licht nog niet vast
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben ook even kwijt welk probleem je bedoeldErg mooi, ziet er zeer realistisch uit Eric, al zie ik niet echt goed wat het probleem precies was.
Dank je Fred, ik word er verlegen van. Gewoon blijven proberen, durven slopen bij onvrede, veel kijken en verslagen van anderen lezen (daar las ik bv de tip elk plankje van de stootbuffer te ritsen, heb ik ook gedaan, geeft net weer iets extra’s), en zonder mijn ZMBC.NL club en het netwerk van papierbouwend NL liep ik vast nog flink achter in tips en truuks. Zo gebruikte ik Duplo blokken voor de spanten van de Fuso. Ergens gezien. Werkt geweldig! Weet niet meer waarBizar wat je hier aan het wegzetten bent Erik, zo vreselijk mooi!
Fred
Ik weet niet meer wat zeggen behalve dat ik dit een verschrikkelijk mooi stuk papier werk vind. Dat imitatie hout is prachtig!
Die uitvinding heet: parasol. Dat werkt prima. Wat lastiger is, is als het waait. Daar heb ik niks tegenBuiten werken kan zalig zijn zolang je niet te veel zon hebt.
Zal toch ook de moeite waard zijn om eens goed te bekijken.
Inderdaad, en wanneer het zoals bij ons zo'n "zwevende" parasol is, is het nog lastiger want dat ding hangt dan ook nog eens te schommelen.Die uitvinding heet: parasol. Dat werkt prima. Wat lastiger is, is als het waait. Daar heb ik niks tegen