Ja dat begrijp ik; ik bedoel met twee etappes, eerst de bovenste helft van de decal (dus tot net onderaan het witte kruis) en als dat allemaal op z'n plek zit en ge'sol'd is, beginnen aan het tweede deel, te weten de onderste helft van de decal.
Alternatief, dat je de decal eerst vastzet ter hoogte van de oren van het edelhert, en dat als dat eenmaal vastzit, je naar boven gaat, afwisselend werkend met set en sol... en daarna idem vanaf het midden naar beneden. Dat is dus een driestappenplan.
Maar persoonlijk zou ik mij met deze puzzel wenden tot de echte kenners, ik denk daarbij vooral aan Rebelish en Rocknrolla vanwege hun ervaring met grote reclamedecals, voordat ik zelf iets zou doen.
Ik weet overigens ook niet of je de decal er nog af zou krijgen, als je dat zou beogen.
Vooral hoop ik, dat het in orde komt. Overigens blijkt uit mijn eerdere antwoord al, dat het echt niet zo opvalt (of het lag aan de foto) dus waarschijnlijk is het voor jou even duidelijk zichtbaar als voor anderen onzichtbaar totdat je ze erop wijst. Ook al zou je het zo laten, dan nog blijft het een prachtige build.