Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dit is een mooie indeling van de containers en die pijpdelen zijn een leuk detail.
Ben wel benieuwd naar je andere methode van details aanbrengen op de containers.
Dank jullie jongens voor de complimenten. Ik wilde proberen om extra detail aan te brengen door op de containerblokken verschillende houten blokken extra op te gaan lijmen. Maar dit wordt te moeilijk om te gaan doen. Niet voor de blokjes maar voor de printen. Ik heb het geprobeerd in dryfit. Doch de printen komen altijd iets verkeerd uit en dat kost veel inkt en papier. Dus de printen moeten dan worden uitgebreid met een overlapping voor de extra losse containers. Dat ziet er erg rommelig uit en geeft dat het strakke resultaat van de blokken teniet wordt gedaan door de rommelig overkomende losse delen daarop. Ik laat dit dus maar wijselijk achterwege want ik wil de lijn niet gaan verstoren...
machtig, in elk geval.
ga je het voordek ook maken uit blokken van alle maal dezelfde containers ? of breng je er wat meer kleur in zoals bij het eerste blok dat je gemaakt hebt.
Dank je wel. Het einde komt voor mij bijna in zicht in dit project omdat de resterende klussen niet erg ingrijpend meer zijn. Nog de containers voor het voordek maken en de standaard( niet echt een standaard eerder een rustplek) en dan nog enkele kleine dingen zoals een lichte verwering.Ik schat in dat er nog een tot anderhalve maand werk aan is.Mag ook wel na bijna 2 jaar en 2 maanden ongeveer.....
Dit is weer zo'n project dat je moet zien om het te geloven. Ik ben er zeker van dat als dit model ergens afgewerkt staat, dat niemand gaat geloven dat het met "isomo" en balsa gebouwd is.
Gelukkig hebben wij hier het genoegen om dit meesterwerk stapje voor stapje te mogen volgen.
Het gaat opeens heel hard voor mijn idee , daar zal de massa van de containers wel debet aan zijn.
Wordt een heel mooi schip Ron en die verlichting is subliem.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.