Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Das een heel pak onmiddelijk een heel ander zicht...
Nu ga ik flink studeren welke vorm ik aan de containers ga geven.Dus volle bak of halfvol en welke containers minder of meer...Daar gebruik ik uiteindelijk ook weer de mal voor.
Nu komt dus de hamvraag eigenlijk... bouw je een oplevering van het schip (dus afabriek met smetteloze (lege) containers) of is ze ondertussen al enkele maanden onderweg (niet meer de splinternieuwe (betekent dus ook verschillende kleurschakeringen) containers aan boord, en dus ook niet meer volgeladen)
Ik zie dagelijks dergelijke schepen van dichtbij (zelfs één keer idd Emma), maar ik heb nog nooit een dergelijk schip volgeladen gezien met splinternieuwe containers, dat zicht kan je enkel aanschouwen bij het uitvaren van een nieuw schp op haar allereerste tocht.
En wat een reus als je het zo ziet, prachtig gedaan met die mal Ron,
maar ik heb ook een vraag, het ziet er mooi uit met al die lichtjes, maar weet wel, als wij varen snachts, dan hebben wij zo weinig mogelijk licht, om reflectie te voorkomen in de ruiten, en zeker op de brug zie je geen enkel lampje branden, is maar eens meegeven, of kun je deze apart bedienen Ron, misschien heb ik er over gelezen. Als we tegen de kaai liggen, hebben we inderdaad zoals bij u, wel veel licht op de brug.
Verder blijf ik dit uiteraard mooi opvolgen, want dit is terug een project en verslag om U tegen te zeggen
Mvg
Dirk