C
Christophe
Guest
Ik ben begonnen aan het moeilijkste deel van dit project, namelijk het ombouwen van de romp.
1) Hier een dryfit van de romp.
2) En hier gaat de zaag erin en wordt het stuk voor de vleugels eraf gesneden mooi langs een panelline.
3) En het resultaat.
4) Vervolgens een binnenprofiel gemaakt zodat ik hier op verder kan bouwen om de voorzijde te reconstrueren naar een C-82 ipv een C-119.
5) En nog wat meer stukken...
6) Tot ik ineens doorhad dat er in de kit ook nog een bodem- en dakplaatje aanwezig waren. Deze iets aangepast en uiteindelijk paste alles mooi.
7) Vervolgens heb ik de cockpit gemonteerd maar ik moest serieus wat aanpassingen doen aangezien de cockpit bij de C-82 dichter bij de vleugels ligt.
En toen begonnen aan het bekleden of reconstrueren van het voorste deel. Ik probeer zoveel mogelijk met de stukken van de kit te werken zo blijven de panellines behouden, maar ik zal ook wel plastic card moeten gaan gebruiken.
1) Hier een dryfit van de romp.
2) En hier gaat de zaag erin en wordt het stuk voor de vleugels eraf gesneden mooi langs een panelline.
3) En het resultaat.
4) Vervolgens een binnenprofiel gemaakt zodat ik hier op verder kan bouwen om de voorzijde te reconstrueren naar een C-82 ipv een C-119.
5) En nog wat meer stukken...
6) Tot ik ineens doorhad dat er in de kit ook nog een bodem- en dakplaatje aanwezig waren. Deze iets aangepast en uiteindelijk paste alles mooi.
7) Vervolgens heb ik de cockpit gemonteerd maar ik moest serieus wat aanpassingen doen aangezien de cockpit bij de C-82 dichter bij de vleugels ligt.
En toen begonnen aan het bekleden of reconstrueren van het voorste deel. Ik probeer zoveel mogelijk met de stukken van de kit te werken zo blijven de panellines behouden, maar ik zal ook wel plastic card moeten gaan gebruiken.