Hey,
Mercie jongens voor jullie weeral lovende commentaren.
De motor zelf heb ik eventjes aan de kant gelegd omdat deze goed dient uit te drogen voordat er weer mee verder doen. Wat moet er nog gebeuren, wel, alle inlaat- en uitlaatbuizen moeten er nog op, er moet nog wat bedrading bijkomen en de motorsteun(en) moet nog gemaakt worden.
Bij foto's van het model zul je wel zien dat er heel wat weggesneden is zodat het interieur 'bloot' komt te liggen. Ik ben dan ook van het principe van als je het luikje opent, moet het goed gedetailleerd zijn, vandaar.....
Allez, terwijl de motor ligt te drogen hebben we uiteraard niet stil gezeten. Wat hebben we gedaan?
Awel, we hebben de volledige cockpit-ruimte uitgebouwd, met wat PE, kleine scrath-dingen bijgevoegd, uitstootgaten opgevuld en bijgeschuurd en niet te vergeten, het interieur bijgebouwd achteraan de cockpit-ruimte. Deze technische ruimte werd voorzien van de benodigde details zoals, radio, IFF (jaja, het bestond al), elektrische schakelkasten en leidingen, zuurstofbollen met de benodigde leidingen, zuurstofregelaar, en stang voor de bediening van de rolroer, kortom, teveel om in zo'n kleine ruimte te steken, maar het is me toch weeral gelukt natuurlijk (gelukkig heb ik 2 helften aan dat vliegtuig).
Maar allez, ik vermoed dat ge wat foto's wil zien, awel, hier zijn ze, .....
Voila, ik heb nog wel wat werk te doen, maar ik zal er wel komen denk ik....