Hey,
Ja gasten, ik heb dit draadje hier moeten zoeken, er wordt hier wat gepost zulle...
Allez, we hebben ondertussen al wat kunnen verder werken.
De motor werd voorzien van wat prutsdraadjes die de nodige bekabeling moet voorstellen. Deze werden voorzien van een kleurken en wat bijgewerkt.
Wat moet er nu nog bij, awel, er moeten nog leidingen gelegd worden voor de koeling en nog wat andere brol erbij, om dan vervolgens te kunnen voortdoen aan de uitlaatstukken en nog wat bekabeling naar de cilinders toe. 'tJa, er moet nogal wat op , op dat ding.
Hiervan heb ik wat foto's genomen.
Ondertusen ook niet stil gezeten aan het model zelf ook, de volledige voorkant van het vliegtuig is eraf. Zo komt de volledige motor 'bloot' te zitten wat veel mooier zal zijn om naar te kijken (allez, dat hoop ik toch
), maar bijkomend is natuurlijk dat er meer moet gescratcht worden. Daarmee bedoel ik dat de bovenste bewapening-toestanden moeten gebouwd worden. Ik heb gekeken om een soort van aftermarket-set te kunnen pakken, maar dat mocht ik op mijne buik schrijven. In grotere schalen geen probleem, maar die 72 schaal, aiii.
Enkel de mitrailleurs bestaan, die ik dan ook besteld heb. De rest is dan zelfbouw.
Ook is er al wat geschilderd aan het interieur. Ben bezig met dat interieur wat op te smukken, ten gepaste tijden zal hiervan wel een fotoken verschijnen.
Nu foto's van de motor, in zijne steun......
en nu waar hij moet gaan zitten,
Voila se, nu een weekje uitrusten en oude beton gaan snuffelen....jeahh.