Bron: Internet, For reference purpose only
Kleine stapjes in de bouw momenteel.
De tussenstukken/verstevigingen van de vleugels in het rood gestoken, en de uiteinden die uit metaal bestaan een klein beetje verweerd:
Als je goed kijkt zie je onderaan de versteviging dat er een kier zichtbaar is, dit is geen foutje, het hoort zo:
Terwijl er rode verf in de AB zat, enkele andere onderdelen meegespoten, waaronder de neus:
De midden vleugel kon nu ook bevestigd worden, dus tijd om het gat te dichten die ontstaan is door de vleugel passender te maken. Het is opgevuld met stretshed sprue, maar zo te zien zal ik nog enkele opvullingen mogen doen eer het genoeg is. Eerst dit wat laten uitharden:
Tijd om enkele decals te plaatsen. Waarom? Omdat ik op een later tijdstip in de verffase terug moet afplakken, en een deel moet overspuiten om de achterkant zijn kleurtje te geven
In de kit zitten de nr's van Manfred Von Richthofen, ik heb echter Lothar Von Richthofen zijn nr nodig, namelijk 454/17.
Gelukkig heb ik slechts een deel van het nr nodig, omdat de gele kleur de helft bedekt. En nog een groter geluk, ik kan het nr van Manfred gebruiken om het nr te maken voor Lothar Wat knipwerk in de decal en dan maken we dit:
Iets moeilijker zal het worden om de naam die op de staart moet komen te fabriceren. Iemand die dit kan voor mij? Ik heb enkel de zwarte tekst nodig, die moet namelijk op een gele achtergrond komen. Of zou dit ook overschilderd geweest zijn? Zal nog even moeten opzoeken...
En zo staat hij er momenteel bij:
Eerstvolgende werken zijn:
*De neus/vleugel verder bewerken
*De wielen spuiten en afwerken
*Starten met de LMG 06 machinegeweren te maken. (zal ook nog een klusje worden, heb al zaken gezien dat ik wil proberen te veranderen)
*De staart een kleurtje geven
We zijn dus nog even bezig
Tot laterssss