De laatste tijd maar sporadisch kunnen verder werken aan deze vlieger, maar alle kleine beetjes worden op den duur toch een groter geheel
Zo heb ik de cockpit iets verder kunnen afwerken, waardoor deze bijna zo goed als af is.
Aan de linkerzijde heb ik een hendel gemaakt die op het model aan de rechterkant gemodelleerd is:
Aan de rechterkant heb ik dan een pomp gemaakt die op het model links gemodelleerd is. Intussen is de cockpit ook bevestigd:
Hier enkele close up foto's van het interieur, let wel, het spandoek die achter de zetel staat moet nog een touw krijgen (wacht nog op de Ushi rigging van onze sponsor):
De zetel heeft ook een zelfgemaakt kussentje gekregen:
De kit voorziet niet in decals voor de meters, ik heb wel een decal vel gevonden via internet (Airscale; Instrumental Dial Decals WW I) die voorziet de decals voor WOI vliegtuigen op 1/32, maar ik zag het niet echt zitten om nog extra centen uit te geven om deze aan te schaffen.
Dus maar even in de spare box van decals gezocht of ik iets passend had.
Gevonden, een decal voor een vrachtwagen op 1/24, de punch en die hebben voor het uitsnijden gezorgd
Geplaatst geeft het dit:
Één van de volgende uitdagingen die mij wachten zijn de Spandau MG's,
hiervoor heb ik wel de PE versie gekocht van Karaya...
De eerste vleugel is ook al samengesteld, dit is de middenste vleugel
Nog even een dry fit van de twee romphelften en een vleugel, en deze update zit er op:
Opmerkingen of tips zijn altijd welkom