Bron: Internet, for reference purpose only
Even jullie mening gevraagd!
Ik had gedacht om enkele details toe te voegen aan de bekabeling om de staart te bedienen. Op de echte foto's zie ik deze niet echt zitten, maar ik dacht een beetje extra detail kan geen kwaad zeker??
Nu twijfel ik wel een beetje, dus wil ik even jullie mening voor ik verder ga of een stapje terug neem..
Met deze attributen...
...heb ik het volgende gemaakt
Graag jullie feedback, verder werken zoals het hier is, of afhalen en enkel de draad aan de roerstokken D) vastmaken?
Nog even vermelden dat ik geprobeerd heb om van zeer dunne, doorzichtige plasticfolie beglazing te maken voor de toerentellers, maar dat ik telkens met een randje zat die moeilijk weg te werken was, dus heb ik even met parketcleaner geprobeerd. Dit gaf wel een lichte glans, maar te dun naar mijn mening. Als gevolg van beide probeersels heb ik dan gezocht naar een andere oplossing, en heb die gevonden tussen oude potjes verf. Daar had ik nog een potje Tamiya clear tussen staan die zo goed als leeg was, enkel nog een streepje verdikte lak. Met een tandenstoker wat opgenomen en op de metertjes aangebracht. Dit gaf een mooi dik laagje, die hopelijk mooi zal uitharden.
Laatst bewerkt: